KudoZ home » Turkish to German » Transport / Transportation / Shipping

tam römork

German translation: Anhänger


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:tam römork
German translation:Anhänger
Entered by: Kalyoncu

18:22 Feb 16, 2007
Turkish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Turkish term or phrase: tam römork
"Benzin, dizel, fuel oil vb. akaryakıt maddelerin taşınması için silindirik ve bavul kesit formlarında, aüminyum alaşım malzemeden yarı römork, tam römork ve kamyon üstü tankerlerdir"

Cok tesekkurler.
Mine Somyurek
United Kingdom
Vollanhänger
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 31 Min. (2007-02-16 18:53:59 GMT)
--------------------------------------------------

[motorlu araca bağlı tam römork]
http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=1403

--------------------------------------------------
Note added at 43 Min. (2007-02-16 19:05:19 GMT)
--------------------------------------------------

çok özür dilerim, düzeltmem gerekiyor (Deichselanhänger) veya (Gelenk-Deichselanhänger) - [Drawbar trailer] - şaşırdım çünkü ben bunu (döner tablalı römork) olarak biliyorum, bir adı da buymuş demek ki.
http://www.otam.itu.edu.tr/sozluk/ara.php?soz=d&dil=0&tur=1

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 20:04:58 GMT)
--------------------------------------------------

ne sormak istediğinzi ben de henüz anladım, kusura bakmayın..
Sorduklarınız tek tek:
Kreis- und Kofferquerschnittförmige Tankanhänger, Tankaufbauten, Tankauflieger aus legiertem Aluminium, zum Transport von Kraftstoffen, wie Benzin, Diesel etc.


--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 20:06:56 GMT)
--------------------------------------------------

Zylindrische und kofferquerschnittförmige Tankanhänger, Tankaufbauten, Tankauflieger aus legiertem Aluminium, zum Transport von Kraftstoffen, wie Benzin, Diesel etc.
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
Cok tesekkur ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5VollanhängerKalyoncu
5Vollcontainer
(r) Duran, MBA


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Vollcontainer


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2007-02-16 18:46:57 GMT)
--------------------------------------------------

Yarı römork = Halbcontainer

(r) Duran, MBA
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Vollanhänger


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 31 Min. (2007-02-16 18:53:59 GMT)
--------------------------------------------------

[motorlu araca bağlı tam römork]
http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=1403

--------------------------------------------------
Note added at 43 Min. (2007-02-16 19:05:19 GMT)
--------------------------------------------------

çok özür dilerim, düzeltmem gerekiyor (Deichselanhänger) veya (Gelenk-Deichselanhänger) - [Drawbar trailer] - şaşırdım çünkü ben bunu (döner tablalı römork) olarak biliyorum, bir adı da buymuş demek ki.
http://www.otam.itu.edu.tr/sozluk/ara.php?soz=d&dil=0&tur=1

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 20:04:58 GMT)
--------------------------------------------------

ne sormak istediğinzi ben de henüz anladım, kusura bakmayın..
Sorduklarınız tek tek:
Kreis- und Kofferquerschnittförmige Tankanhänger, Tankaufbauten, Tankauflieger aus legiertem Aluminium, zum Transport von Kraftstoffen, wie Benzin, Diesel etc.


--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-02-16 20:06:56 GMT)
--------------------------------------------------

Zylindrische und kofferquerschnittförmige Tankanhänger, Tankaufbauten, Tankauflieger aus legiertem Aluminium, zum Transport von Kraftstoffen, wie Benzin, Diesel etc.

Kalyoncu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124
Grading comment
Cok tesekkur ederim.