KudoZ home » Turkish to German » Transport / Transportation / Shipping

donanım ve armatürleri

German translation: Ausstattung und Armaturen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:donanım ve armatürleri
German translation:Ausstattung und Armaturen
Entered by: Kalyoncu

20:06 Feb 16, 2007
Turkish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Turkish term or phrase: donanım ve armatürleri
"Farklı bölme sayıları ve hacimleri, kimyasal maddenin özelliklerine uygun donanım ve armatürleri ile Kaessbohrer ADR’li kimyasal madde tankerleri ile en güvenli taşıma yapma zamanı"
Mine Somyurek
United Kingdom
Ausstattung und Armaturen
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 Min. (2007-02-16 20:14:29 GMT)
--------------------------------------------------

aramatürü türkçede 'Instrumente' şeklinde de kullanıyorlar. Kontexte göre siz karar verin artık....

--------------------------------------------------
Note added at 10 Min. (2007-02-16 20:17:01 GMT)
--------------------------------------------------

ADR'li = ADR zertifiziert
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
Cok tesekkurler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ausrüstung und Armaturen
(r) Duran, MBA
5Ausstattung und ArmaturenKalyoncu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Ausstattung und Armaturen


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 Min. (2007-02-16 20:14:29 GMT)
--------------------------------------------------

aramatürü türkçede 'Instrumente' şeklinde de kullanıyorlar. Kontexte göre siz karar verin artık....

--------------------------------------------------
Note added at 10 Min. (2007-02-16 20:17:01 GMT)
--------------------------------------------------

ADR'li = ADR zertifiziert

Kalyoncu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124
Grading comment
Cok tesekkurler.

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Ausrüstung und Armaturen


Explanation:
-

(r) Duran, MBA
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24