KudoZ home » Turkish to German » Transport / Transportation / Shipping

Tanker Grubu

German translation: Tankfahrzeuge


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:Tanker Grubu
German translation:Tankfahrzeuge
Entered by: Kalyoncu

20:44 Feb 16, 2007
Turkish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Turkish term or phrase: Tanker Grubu
Bir başlık. Altında tanker tiplerini (gıda, bitüm tankeri yarı römorkları vs) sıralamıslar.

Benim iyice beynim durdu. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Bu son sorum olacak, bugünlük... Bu türden üç tane daha dosya çevirmem gerekiyor da..
Mine Somyurek
United Kingdom
Tankfahrzeuge
Explanation:
bu sadece bir öneri, ama bence uyar

--------------------------------------------------
Note added at 5 Min. (2007-02-16 20:50:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.zenner-hamburg.de/Tankfahrzeuge/tankfahrzeuge.htm...

--------------------------------------------------
Note added at 6 Min. (2007-02-16 20:50:41 GMT)
--------------------------------------------------

buraya bir göz atın, bence uygun.

--------------------------------------------------
Note added at 7 Min. (2007-02-16 20:52:21 GMT)
--------------------------------------------------

silo grubu da gelecek olursa (Silofahrzeuge) olarak kullanın derim ben. Karar sizin ;-)
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
Cok tesekkur ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5LKW-Tankwagen
Taner Göde
4Gruppe der TankfahrzeugeGülter Beissel
4TankfahrzeugeKalyoncu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tankfahrzeuge


Explanation:
bu sadece bir öneri, ama bence uyar

--------------------------------------------------
Note added at 5 Min. (2007-02-16 20:50:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.zenner-hamburg.de/Tankfahrzeuge/tankfahrzeuge.htm...

--------------------------------------------------
Note added at 6 Min. (2007-02-16 20:50:41 GMT)
--------------------------------------------------

buraya bir göz atın, bence uygun.

--------------------------------------------------
Note added at 7 Min. (2007-02-16 20:52:21 GMT)
--------------------------------------------------

silo grubu da gelecek olursa (Silofahrzeuge) olarak kullanın derim ben. Karar sizin ;-)

Kalyoncu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124
Grading comment
Cok tesekkur ederim.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
LKW-Tankwagen


Explanation:
Tankwagen - Wikipedia
Mehrachsiger LKW-Tankwagen mit Kraftstoff in der zivilen Luftfahrt. Tankwagen (auch Tankkraftwagen, TKW) sind Spezialfahrzeuge zum Transport von ...
de.wikipedia.org/wiki/Tankwagen - 17k - Im Cache - Ähnliche Seiten

LKW. Gebraucht LKW, Tank, Tankwagen, Tankwagen LKW Verkauf.Verkauf der Nutzfahrzeuge aus Europa: Sattelzugmaschinen, Anhänger, Auflieger, LKW Züge, Busse, Lastkraftwagen, Bau- und Fachtechnik, gebrauchte Ersatzteile ...
truck1st.de/100trucks_tank_de.shtml - 66k - Im Cache - Ähnliche Seiten


    Reference: http://www.europa-lkw.de/html_all/avi/Fahrzeugaufbau-Tanker-...
    Reference: http://www.daftirsan.com.tr/german/trailer_lkw/transport_log...
Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Gruppe der Tankfahrzeuge


Explanation:
Bu bir başlık olduğuna göre ve altında tanker tipleri bulunduğuna göre karşılığı bu olmalı.

Gruppe der Tankfahrzeuge:
Tankfahrzeuge für Lebensmittel, Mineralöl v.s. gibi


Gülter Beissel
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32