KudoZ home » Turkish to German » Transport / Transportation / Shipping

Onun adı Kässbohrer... Ne yüklerseniz taşır.

German translation: X Fahrzeuge... Transportieren alles, was Sie aufladen.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:Onun adı X... Ne yüklerseniz taşır.
German translation:X Fahrzeuge... Transportieren alles, was Sie aufladen.
Entered by: Kalyoncu

09:15 Feb 17, 2007
Turkish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Turkish term or phrase: Onun adı Kässbohrer... Ne yüklerseniz taşır.
Bu firmanın marketing sloganı. Aklımda birkaç seçenek var ama bir türlü karar veremiyorum. Sizin de fikirlerinizi alabilir miyim?

Teşekkür ederim.
Mine Somyurek
United Kingdom
-
Explanation:
Benim ilk anda aklıma gelen bu, belki diğer arkadaşlar da bir öneride bulunurlar.

Fahrzeuge Marke Kässbohrer transportieren alles, was Sie aufladen!!!
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
Cok tesekkur ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Das ist ein Kässbohrer... Ein Laster für alle Zwecke.
Taner Göde
4Er heißt Kaessbohrer und traegt alles, was Sie verladenTekin Arcayurek
4-Kalyoncu


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Das ist ein Kässbohrer... Ein Laster für alle Zwecke.


Explanation:
Bence uygun.

Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
-


Explanation:
Benim ilk anda aklıma gelen bu, belki diğer arkadaşlar da bir öneride bulunurlar.

Fahrzeuge Marke Kässbohrer transportieren alles, was Sie aufladen!!!

Kalyoncu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124
Grading comment
Cok tesekkur ederim.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Er heißt Kaessbohrer und traegt alles, was Sie verladen


Explanation:
Bu tip reklam sloganlarında çok batıcı ve aykırı olmadığı sürece çevirilerde firmanın öngördüğü ana fikre ve ifadeye sadık kalmak yerinde olur diye düşünüyorum.

Tekin Arcayurek
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4