KudoZ home » Ukrainian » Folklore

хромові чоботи

Ukrainian translation: хром - рiзновiд м'якоi кожi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:хромові чоботи
Ukrainian translation:хром - рiзновiд м'якоi кожi
Entered by: Anna Korzeniowska-Bihun

18:44 May 22, 2005
Ukrainian to Ukrainian translations [PRO]
Art/Literary - Folklore
Ukrainian term or phrase: хромові чоботи
"Хто там хромові одівав... Нехай попробує, чи вдіне.."
Бабуся про старі чоботи
Anna Korzeniowska-Bihun
хром - рiзновiд м'якоi кожi
Explanation:
ХРОМ , хрома, мн. нет, м. (от греч. chroma - цвет) (спец.). Мягкая тонкая кожа, выдубленная хромовыми (см. хромовый 1) солями.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-05-22 18:47:52 GMT)
--------------------------------------------------

У давнину то були гарнi, дорогi чоботи.
Selected response from:

Kirill Semenov
Ukraine
Grading comment
Гарно дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3хром - рiзновiд м'якоi кожi
Kirill Semenov
4below
Vladimir Dubisskiy


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
хромові чоботи
хром - рiзновiд м'якоi кожi


Explanation:
ХРОМ , хрома, мн. нет, м. (от греч. chroma - цвет) (спец.). Мягкая тонкая кожа, выдубленная хромовыми (см. хромовый 1) солями.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-05-22 18:47:52 GMT)
--------------------------------------------------

У давнину то були гарнi, дорогi чоботи.

Kirill Semenov
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Гарно дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: ... За годину їзди на них (лімузинах) власники брали не менше 5 карбованців, а хромові чоботи,наприклад, на той час коштували 3 крб. 50 коп. ...www.mintrans.gov.ua/?m=kinds.auto
1 hr

agree  Natalie
4 hrs

agree  Jarema
1 day9 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
хромові чоботи
below


Explanation:
"Хто там хромові одівав... Нехай попробує, чи вдіне.."

Я не думаю, що питання тут що таке "хромові чоботи" - бо важко повірити.. :-))

А фраза така... - як шкіра у хромових чобіт була дуже тонка, тому якщо такі чоботи довгий час не носити, - та шкіра зтягується, і потім їх вже важче натягнути. Мабуть через це бабуся поставила таке питання.


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 23 mins (2005-05-23 04:07:43 GMT)
--------------------------------------------------

Чоботи - так, може бути. Але зовсім не обов\'язково хромові.
А хромові чоботи... офіцери в армії вдягають хромові на парад...:-)

Vladimir Dubisskiy
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 1