KudoZ home » Ukrainian » Folklore

різьблені стріхи

Ukrainian translation: стріхи з різьбленням (різьбою) по дереву


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:різьблені стріхи
Ukrainian translation:стріхи з різьбленням (різьбою) по дереву
Entered by: Ludwig Chekhovtsov

22:34 Dec 3, 2004
Ukrainian to Ukrainian translations [PRO]
Art/Literary - Folklore
Ukrainian term or phrase: різьблені стріхи
Не оброблений город коло щойно збудованого будинку з різьбленими стріхами і низким парканом.
Anna Korzeniowska-Bihun
стріхи з різьбою по дереву
Explanation:
Але мені здається, щось тут не те. Бо стріхи, зазвичай, солом'яні. А різьбленими часто-густо є стелі.

Львівська Газета - ЧЕХІЯ – ...
... Крім інтер’єрів із прекрасними різьбленими стелями,
варта уваги центральна ...
online.gazeta.lviv.ua/2003/09/ 23.appendix/NewspaperArticle.2003-09-22.4702

Тай паркан має бути низЬким.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2004-12-08 22:11:29 GMT)
--------------------------------------------------

Так тож інша справа. У гуцулів і справді, мабуть, з деревом менше проблем, ніж із соломою:

Президент України Леонід Кучма (у ...
... Перший етап робіт закінчений - зведена дерев\'яна стріха ...
photo.unian.net/ukr/photo/info/3796/ - 2k
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Гарно дякую за Вашу допомогу!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5не те
Vladimir Dubisskiy
4стріхи з різьбою по деревуLudwig Chekhovtsov


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
різьблені стріхи
не те


Explanation:
Зі словника:
стріха - нижній край солом"яної або очеретяноЇ покрівлі, що нависає над стіною.
різьблення - мистецтво вирізування малюнка, візерунка на чомусь твердому; вирізаний малюнок, візерунок.

Я думаю, що текст перекладений (можливо з російської - там і стріхи інакші).

Vladimir Dubisskiy
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 1

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
різьблені стріхи
стріхи з різьбою по дереву


Explanation:
Але мені здається, щось тут не те. Бо стріхи, зазвичай, солом'яні. А різьбленими часто-густо є стелі.

Львівська Газета - ЧЕХІЯ – ...
... Крім інтер’єрів із прекрасними різьбленими стелями,
варта уваги центральна ...
online.gazeta.lviv.ua/2003/09/ 23.appendix/NewspaperArticle.2003-09-22.4702

Тай паркан має бути низЬким.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2004-12-08 22:11:29 GMT)
--------------------------------------------------

Так тож інша справа. У гуцулів і справді, мабуть, з деревом менше проблем, ніж із соломою:

Президент України Леонід Кучма (у ...
... Перший етап робіт закінчений - зведена дерев\'яна стріха ...
photo.unian.net/ukr/photo/info/3796/ - 2k

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Гарно дякую за Вашу допомогу!