ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Ukrainian to English » Bus/Financial

код за КОАТУУ, за КВФ, за СПОДУ, за ЗКГНГ, за КВЕД

English translation: KOATUU,

07:14 Jul 29, 2003
Ukrainian to English translations [PRO]
Bus/Financial /
Ukrainian term or phrase: код за КОАТУУ, за КВФ, за СПОДУ, за ЗКГНГ, за КВЕД
коди в балансовому звіті
Yuliya Panas
English translation:KOATUU,
Explanation:
KVF, SPODU, ZKGNG, KVED codes

Я завжди роблю лише транслітерацію
Selected response from:

AndreiG
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5KOATUU, KVF, SPODU, ZKGNG, KVED codes
Igor Zabuta
3KOATUU,
AndreiG


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
KOATUU,


Explanation:
KVF, SPODU, ZKGNG, KVED codes

Я завжди роблю лише транслітерацію

AndreiG
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 4

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
KOATUU, KVF, SPODU, ZKGNG, KVED codes


Explanation:
Подібні питання вже були, було багато варіантів, але майже завжди приходили до висновку, що оптимальним варіантом буде транслітерація.
Я, зі своєї сторони, пропонував зберегти уркаїнське написання.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-29 08:09:21 (GMT)
--------------------------------------------------

Див. додатково:

http://www.proz.com/kudoz/339844
http://www.proz.com/kudoz/333323
http://www.proz.com/kudoz/473401
http://www.proz.com/kudoz/333321

Igor Zabuta
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 3