KudoZ home » Ukrainian to English » Other

МРВ

English translation: міськрайонний відділ


00:19 Mar 31, 2007
Ukrainian to English translations [PRO]
Other / passport issuing authority
Ukrainian term or phrase: МРВ
паспорт XXXXXXX видано Бориспільським МРВ ГУ МВС України в Київській області

Чи може це бути «міський/районний відділ»?
Vadim Khazin
English translation:міськрайонний відділ
Explanation:
Офіційний веб-сайт Київської обласної державної адмiнiстрацiї:
...Бориспільський міський осередок Народно-демократичної партії ... Міськрайонний відділ внутрішніх справ. Смірнов Сергій Володимирович ...
www.kyiv-obl.gov.ua/viewradi.php3?m=17&rm=1

Наказом Міністра юстиції затверджене Положення про районний, районний у місті, міський (міста обласного значення), міськрайонний відділ державної виконавчої ...
www.minjust.gov.ua/0/newsarchive/2007-3-7

За словами Л.Мищатина, працівники збирались після похорону йти пікетувати Дрогобицький міськрайонний відділ внутрішніх справ, однак їх вдалося відмовити від ...
getto.drohobych.com.ua/news+readmore-58.html

УМВС підпорядковані
Хмільницький міськрайонний відділ. Прийом громадян начальником: щопонеділка з 9.00 до 17.00. 2-20-02. Чернівецький районний відділ. ...
www.vinnumvs.vc.ukrtel.net/raividdily.htm

Канівський міськрайонний відділ УМВС України в Черкаській області, м.Канів, вул..Леніна, 152А, начальник – О.І.Бих, тел: 3-88-02. 2. Міськрайсуд, м. ...
www.oda.ck.ua/index.php?lng=ukr§ion=1&page=6&id=7
Selected response from:

Alexey Pylov
Ukraine
Grading comment
дякую
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1міськрайонний відділ
Alexey Pylov
3міжрайонний відділ....
Ann Nosova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
міжрайонний відділ....


Explanation:
Згідно прикладу:

http://iu.org.ua/news/ukraine/2006/05/3087.html?print
Як повідомляє джерело, 19 травня 2006 року приблизно о 21.00 прокурор Бориспільської міжрайонної прокуратури Київської області Кузовкін Олександр Володимирович...

Є також і "міжобласний відділ..."

Ann Nosova
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
міськрайонний відділ


Explanation:
Офіційний веб-сайт Київської обласної державної адмiнiстрацiї:
...Бориспільський міський осередок Народно-демократичної партії ... Міськрайонний відділ внутрішніх справ. Смірнов Сергій Володимирович ...
www.kyiv-obl.gov.ua/viewradi.php3?m=17&rm=1

Наказом Міністра юстиції затверджене Положення про районний, районний у місті, міський (міста обласного значення), міськрайонний відділ державної виконавчої ...
www.minjust.gov.ua/0/newsarchive/2007-3-7

За словами Л.Мищатина, працівники збирались після похорону йти пікетувати Дрогобицький міськрайонний відділ внутрішніх справ, однак їх вдалося відмовити від ...
getto.drohobych.com.ua/news+readmore-58.html

УМВС підпорядковані
Хмільницький міськрайонний відділ. Прийом громадян начальником: щопонеділка з 9.00 до 17.00. 2-20-02. Чернівецький районний відділ. ...
www.vinnumvs.vc.ukrtel.net/raividdily.htm

Канівський міськрайонний відділ УМВС України в Черкаській області, м.Канів, вул..Леніна, 152А, начальник – О.І.Бих, тел: 3-88-02. 2. Міськрайсуд, м. ...
www.oda.ck.ua/index.php?lng=ukr§ion=1&page=6&id=7

Alexey Pylov
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
дякую

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oleg Prots
1 hr
  -> Дякую!