KudoZ home » Ukrainian to English » Other

ВГП ПС РУ ГУ МВС України

English translation: Міністерство Внутрішніх Справ


17:35 Jun 3, 2002
Ukrainian to English translations [PRO]
Ukrainian term or phrase: ВГП ПС РУ ГУ МВС України
These abbreviations basically refer to a local police department, and I know roughly what they stand for, but I need to explain it to a student and can't afford to make a mistake (image and all that :-)
Yuri Geifman
Canada
English translation:Міністерство Внутрішніх Справ
Explanation:
Unfortunately, the Ministry is not ready to disclose its nebulous organisational scheme yet. http://centrmia.gov.ua/stru.htm
But ГУ = головне управління
I have several ideas (guesses) about the other abbreviations.
ВГП = відділок громадського порядку
ПС = патрульна служба
РУ = районне управління

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 18:07:28 (GMT)
--------------------------------------------------

I will look for some useful links. Do you need translation as well?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 18:22:50 (GMT)
--------------------------------------------------

I will look for some useful links. Do you need translation as well?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 18:32:34 (GMT)
--------------------------------------------------


Статут
патрульно-постової служби міліції України

Розділ І
Загальні положення
.........
22. Для несення патрульно-постової служби використовуються
такі види нарядів: патрулі, пересувні міліцейські групи (ПМГ),
патрульні групи (ПГ), спеціалізовані патрульні групи (СПГ), пости
охорони порядку (ПО), пости охорони об\'єктів (ПОО), пости
регулювання дорожнього руху (ПР), патрулі для нагляду за дорожнім
рухом (ПНР) і контрольно-пропускні пункти (КПП).
23. Патруль - рухомий наряд в складі одного або декількох
працівників міліції, який виконує покладені на нього обов\'язки на
маршруті патрулювання. Патрулі можуть нести службу на автомобілях
(ПА), мотоциклах (ПМ), катерах (ПКТ), велосипедах (ПВ).
Застосовуються також пішохідні (ПП), кінні (ПК) та патрулі із
службовими собаками (ПС).

http://www.pp.com.ua/pp/normat_akti/dzerelo/ministerstva/mvs...
Selected response from:

Yaroslav Starunov
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4-
Natalie
1Міністерство Внутрішніх Справ
Yaroslav Starunov


Discussion entries: 2





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Міністерство Внутрішніх Справ


Explanation:
Unfortunately, the Ministry is not ready to disclose its nebulous organisational scheme yet. http://centrmia.gov.ua/stru.htm
But ГУ = головне управління
I have several ideas (guesses) about the other abbreviations.
ВГП = відділок громадського порядку
ПС = патрульна служба
РУ = районне управління

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 18:07:28 (GMT)
--------------------------------------------------

I will look for some useful links. Do you need translation as well?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 18:22:50 (GMT)
--------------------------------------------------

I will look for some useful links. Do you need translation as well?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 18:32:34 (GMT)
--------------------------------------------------


Статут
патрульно-постової служби міліції України

Розділ І
Загальні положення
.........
22. Для несення патрульно-постової служби використовуються
такі види нарядів: патрулі, пересувні міліцейські групи (ПМГ),
патрульні групи (ПГ), спеціалізовані патрульні групи (СПГ), пости
охорони порядку (ПО), пости охорони об\'єктів (ПОО), пости
регулювання дорожнього руху (ПР), патрулі для нагляду за дорожнім
рухом (ПНР) і контрольно-пропускні пункти (КПП).
23. Патруль - рухомий наряд в складі одного або декількох
працівників міліції, який виконує покладені на нього обов\'язки на
маршруті патрулювання. Патрулі можуть нести службу на автомобілях
(ПА), мотоциклах (ПМ), катерах (ПКТ), велосипедах (ПВ).
Застосовуються також пішохідні (ПП), кінні (ПК) та патрулі із
службовими собаками (ПС).

http://www.pp.com.ua/pp/normat_akti/dzerelo/ministerstva/mvs...

Yaroslav Starunov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Thanks!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
-


Explanation:
ПС = паспортна служба
РУ ГУ МВС = районне управління головного управління Міністерства внутрішніх справ
(не помилка: райуправління головного управління!)(мається на увазі район у місті)

Проблема з ВГП: відділ ... ???

Інформація - мій власний паспорт + сайти:
http://www.zagranpasport.by.ru/instrmvd.html
http://www.brama.com/novakhvylia/messages/2008.html

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 192