KudoZ home » Ukrainian to German » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

ВМФ

German translation: Magistratisches Bezirksamt des 3. Bezirkes, Stadt Wien


09:01 Apr 30, 2008
Ukrainian to German translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Ukrainian term or phrase: ВМФ
Речення: паспорт № .... виданий Магістратом м. Відень, ВМФ 3-го округу.
ВМФ? Ist das eine Behörde? Bitte um Hilfe! Danke!
Olena Poppeller-Dmytruk
Austria
German translation:Magistratisches Bezirksamt des 3. Bezirkes, Stadt Wien
Explanation:
Шановна Олено,

немає повної ясності, звідки взялося це ВМФ в українському документі. На 80 відсотків певен, що це невдалий зворотній переклад серії паспорту WMV

Щодо паспортів у Відні, їх, здається, видає вищезазначений орган. Див. посилання нижче:

http://www.wien-konkret.at/bezirke/magistratische-bezirksaem...

Бажаю успіхів!:)
Selected response from:

Sergey Strakhov
Grading comment
Дуже дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Magistratisches Bezirksamt des 3. Bezirkes, Stadt Wien
Sergey Strakhov
2Wiener Magistratsverwaltung
Feinstein


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Magistratisches Bezirksamt des 3. Bezirkes, Stadt Wien


Explanation:
Шановна Олено,

немає повної ясності, звідки взялося це ВМФ в українському документі. На 80 відсотків певен, що це невдалий зворотній переклад серії паспорту WMV

Щодо паспортів у Відні, їх, здається, видає вищезазначений орган. Див. посилання нижче:

http://www.wien-konkret.at/bezirke/magistratische-bezirksaem...

Бажаю успіхів!:)

Sergey Strakhov
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дуже дякую!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Wiener Magistratsverwaltung


Explanation:
Прошу пробачення, можливо, це
Wiener MagistratsVerwaltung - WMV=ВМФ

[PDF]
“Inter agency working”
Формат файла: PDF/Adobe Acrobat - В виде HTML
die Wiener Magistratsverwaltung integriert, vieles von dem bisher Erreichten ging dabei (im. Kontext der Umstrukturierung etc.) verloren. ...
www.helixaustria.com/uploads/media/Wohnungslosenhilfe_und_b...




[PDF]
ENDBERICHT
Формат файла: PDF/Adobe Acrobat - В виде HTML
Wahrnehmung ihres Unternehmens bei den MitarbeiterInnen der Wiener Magistratsverwaltung. erreichen bzw. optimieren zu können, ...
www.thomasbauer.at/tab/media/pdf/berichte/Endbericht_MODUL2...

Feinstein
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian