KudoZ home » Ukrainian to German » Law: Patents, Trademarks, Copyright

начальник ***ВАСУВ***

German translation: Leiter der Abteilung für automatisierte Systeme der Produktionssteuerung


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:начальник ***ВАСУВ***
German translation:Leiter der Abteilung für automatisierte Systeme der Produktionssteuerung
Entered by: Nadiya Kyrylenko

21:32 Oct 23, 2007
Ukrainian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
Ukrainian term or phrase: начальник ***ВАСУВ***
Документ підписаний цією людиною. Може хто знає, що це за посада така.

Просто зовсем немає часу шукати. Дуже вдячна за допомогу!
Nadiya Kyrylenko
Germany
Leiter der Abteilung für automatisierte Systeme der Produktionssteuerung
Explanation:
Підвищення міжнародної конкурентоспроможності промислового ...Взаємодія з ВАСУВ (відділ автоматизованих систем управління виробництвом) здійснюється з питань організації і ведення автоматизованих комерційних баз даних, ...
revolution.allbest.ru/marketing/00016031

Selected response from:

orbis
Germany
Grading comment
Дуже вдячна за допомогу!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Abteilung des automatisierten Produktionsteuerungssystems
Feinstein
4Leiter der Abteilung für automatisierte Systeme der Produktionssteuerung
orbis


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Leiter der Abteilung für automatisierte Systeme der Produktionssteuerung


Explanation:
Підвищення міжнародної конкурентоспроможності промислового ...Взаємодія з ВАСУВ (відділ автоматизованих систем управління виробництвом) здійснюється з питань організації і ведення автоматизованих комерційних баз даних, ...
revolution.allbest.ru/marketing/00016031



orbis
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дуже вдячна за допомогу!

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Abteilung des automatisierten Produktionsteuerungssystems


Explanation:
або щось подібне.

Відділ автоматизованоЇ системи управління виробництвом

Feinstein
Germany
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Дякую!