KudoZ home » Ukrainian to Russian » Other

вжитi

Russian translation: Использованы


14:36 Jul 10, 2002
Ukrainian to Russian translations [Non-PRO]
Ukrainian term or phrase: вжитi
правонарушение
misha
Russian translation:Использованы
Explanation:
В общем-то, "использованы", хотя не мешало бы хоть немного контекста.
Удачи.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-10 14:56:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Вжити - использовать

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-10 15:53:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Другой варинт - употребить (употреблены).
Selected response from:

_Alena
Ukraine
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Использованы_Alena
4ПримененныеAYP
4принятыеLudwig Chekhovtsov


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Использованы


Explanation:
В общем-то, "использованы", хотя не мешало бы хоть немного контекста.
Удачи.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-10 14:56:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Вжити - использовать

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-10 15:53:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Другой варинт - употребить (употреблены).

_Alena
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxanngvo
157 days

agree  Yelena.
173 days

agree  Marichka
203 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
принятые


Explanation:
Например:
вжиті заходи - принятые меры

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-11 16:31:25 (GMT)
--------------------------------------------------

... У 2000 році процес тінізації української економіки не припинився, незважаючи на вжиті заходи.
http://marchuk.kiev.ua/ua/51p.html

ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ З КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ...
Про результати перевірки та вжиті заходи повідомити Державній інспекції з контролю якості лікарських засобів МОЗ до 20 вересня 2000 року.
http://www.apteka.ua/Contribution/s

Політика і Культура (ПіК)
Все там чітко розписано: графа \"зобов\'язання\", графа \"вжиті заходи\".
Вжиті заходи на ці претензії викладено таким чином: ...
http://www.pic.com.ua/35-118/achas/c8.htm

IЄAС
- Скажіть, а в принципі, які можуть бути вжиті заходи проти держави, якщо буде доведена її причетність до постачання зброї Іраку?
http://www.ieac.org.ua/ua/publications/index.shtml

Офіційна сторінка Київської обласної державної адміністрації/Адміністрація

Вжиті заходи щодо стабілізації роботи провідних промислових підприємств області,...
http://www.kyiv-obl.gov.ua/eco_pokazniki.php3

New Page 2 |
... інформувати Генерального секретаря про вжиті заходи і про причини їх вжиття.
http://www.coe.kiev.ua/inf/putivnn/f_027.htm -

Інтер-Еко | Леонід Кучма підписав Указ \"Про заходи щодо забезпечення виконання ... |
... доповідей про вжиті Україною заходи ...
http://www.eco.com.ua/cgi-bin/index.cgi?id

ВИДИ ПРАВОЗАХИСНИХ ПРОЦЕДУР того, щоб були вжиті заходи для усунення образи чи її наслідків ...
http://women.library.kr.ua/domestic/vprzpr.html

Посольство Сполучених Штатів Америки в Україні
... були вжиті ці недавні заходи.
http://ah.kiev.ua/press/010301_pascual-tents_ukr.html

Дебет-Кредит - Документи для Роботи -
... про факти фінансових порушень та вжиті заходи...
http://dtkt.com.ua/documents/ukr/2002/05/05nov7.html


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-11 16:35:07 (GMT)
--------------------------------------------------

Евгений Марчук: Соединённые Штаты должны знать, как защищаться

... В Украине приняты меры по усилению режима охраны ...

Тому, я спочатку сказав, в Украіні вжиті всі необхідні заходи, ...
http://marchuk.kiev.ua/ru/81p.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-11 16:47:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Т.е., возможны варианты:

1) прилагательное \"вжиті\" переводится как \"принятые\":
Вжиті Україною заходи - Принятые Украиной меры

2) деепричастие \"вжиті\" переводится как \"приняты\":
В Україны вжиті заходи - В Украине приняты меры

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-14 20:38:37 (GMT)
--------------------------------------------------

Извините, вкралась опечатка:

В Україні вжиті заходи - В Украине приняты меры

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 32

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Примененные


Explanation:
Примененные
Употребленные
В отдельных случаях - выпитые, съеденные.

Все зависит от контекста.


AYP
Native speaker of: Native in RussianRussian