Across Fehlermeldung beim Upload: Parsing Error - incorrect file format
Thread poster: Sina Lamprecht

Sina Lamprecht
Germany
Local time: 23:53
English to German
Feb 22, 2010

Ich arbeite noch mit Version 4.0 SP3 von Across und habe einen Teil einer .po-Datei (GNU gettext-Dateien) übersetzt und ausgecheckt. Das Format wird verwendet, um später ein Website fehlerfrei lokalisieren zu können.
Nun möchte eine andere Kollegin in dieser Datei weiterübersetzen, aber beim Upload dieser Datei erscheint die Fehlermeldung: Parsing Error - wrong file format.
Auch wenn ich versuche, die Datei einzuchecken, erscheint diese Fehlermeldung.

Das Auschecken der alten Datei ist nach wie vor keine Problem. Jedoch befürchte ich, dass mein Auftraggeber nun diese Datei nicht verwenden kann, da sie offensichtlich fehlerhaft ist.

Hatte jemand schon einmal das gleiche Problem?

Viele Grüße,
Sina

[Bearbeitet am 2010-02-22 13:11 GMT]

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Across Fehlermeldung beim Upload: Parsing Error - incorrect file format

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
SDL MultiTerm 2019
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2019 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2019 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search