Criteris tipogràfics...
Thread poster: Lurdes Pons
Lurdes Pons
Lurdes Pons
Spain
Local time: 20:26
English to Catalan
+ ...
Nov 28, 2009

Hola,

Des de temps immemorials que em balla un dubte sobre cometes, cursives i rodones pel cap. És força bàsic, però he trobat opinions de tots els colors i m'he fet un embolic. Vosaltres com ho feu?

La normativa diu que els termes amb una funció metalingüística dins del text han d'anar en cursiva. És a dir, que cal diferenciar els casos en què el signe és USAT i els casos en què el signe és MENCIONAT.

De vegades ho veig clar:
El terme ... See more
Hola,

Des de temps immemorials que em balla un dubte sobre cometes, cursives i rodones pel cap. És força bàsic, però he trobat opinions de tots els colors i m'he fet un embolic. Vosaltres com ho feu?

La normativa diu que els termes amb una funció metalingüística dins del text han d'anar en cursiva. És a dir, que cal diferenciar els casos en què el signe és USAT i els casos en què el signe és MENCIONAT.

De vegades ho veig clar:
El terme democràcia ve del grec...

Però de vegades no tant:

El mateix tripartit, ara anomenat **Govern d'Entesa**,...
Podeu moure i canviar de lloc els punts de control, també anomenats **àncores**...
La Kristallnacht, més coneguda com la *Nit dels vidres trencats**...


Moltes Gràcies,

Lurdes
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Criteris tipogràfics...






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »