https://www.proz.com/forum/catalan/15598-office_en_catal%3F.html

Office en català
Thread poster: RosaT
RosaT
RosaT  Identity Verified
Spain
Local time: 19:47
Nov 6, 2003

Per si us interessa:


> >MICROSOFT EN CATALÀ!! Ja hi ha l'office en Català.
> >
> >
> >Després de molta pressió i esforç hem aconseguit que microsoft publiqui
> >l'office en Català.

> >L'únic que cal fer és anar al link següent i descarregar-nos l'arxiu
> >lip.exe apretant al "download" que hi ha a la dreta. Un cop baixat,
> >instal·lar-lo i ja està!
> >
> >Encara que no el volgueu/sapigueu instal·lar, ba
... See more
Per si us interessa:


> >MICROSOFT EN CATALÀ!! Ja hi ha l'office en Català.
> >
> >
> >Després de molta pressió i esforç hem aconseguit que microsoft publiqui
> >l'office en Català.

> >L'únic que cal fer és anar al link següent i descarregar-nos l'arxiu
> >lip.exe apretant al "download" que hi ha a la dreta. Un cop baixat,
> >instal·lar-lo i ja està!
> >
> >Encara que no el volgueu/sapigueu instal·lar, baixeu-lo pq així
> >microsoft comptarà la vostra descàrrega, ja que del nombre de
>descàrregues depèn
> >que en un futur continuin traduïnt els seus programes en la nostra
>llengua.
> >
> >Fes clic aquí o copia aquesta adreça:
> >http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=CCF199BC-C987-48F5-9707-DC6C7D0E35D0&displaylang=ca



[Edited at 2003-11-07 09:17]
Collapse


 
Paul Roige (X)
Paul Roige (X)
Spain
Local time: 19:47
English to Spanish
+ ...
Molt bé, Rosa Nov 6, 2003

Si els que jo conec fossin com tu, la selecció catalana de futbol ja hauria guanyat la darrera copa del món i amb sis Garcías!!!
Broma. Només volia dir que la penúltima versió de Mac (OSX.2) i clar, el Panther, també inclouen versions en catalá amb bandereta en colorets i tot.
Així i tot, no crec que la cosa sigui tan extrema a Espanya en rela
... See more
Si els que jo conec fossin com tu, la selecció catalana de futbol ja hauria guanyat la darrera copa del món i amb sis Garcías!!!
Broma. Només volia dir que la penúltima versió de Mac (OSX.2) i clar, el Panther, també inclouen versions en catalá amb bandereta en colorets i tot.
Així i tot, no crec que la cosa sigui tan extrema a Espanya en relació al catalá. Es una cuestió de respecte que ens tenim que guanyar, com tothom. No es regala, es treballa, s'educa, i crec que Espanya, i el món en general, va en bon camí, encara que molt lentament, que li farem. Aquest que dius es un pas molt important en aquesta direcció, la de agermanar totes les llenguas que es parlan dins de l'estat espanyol actual.
No puc baixar-ho al Mac, però passo la nota als companys amb PC.
Mercès i força. Visca en Bates barretinat!
P

[Edited at 2003-11-07 01:44]
Collapse


 
RosaT
RosaT  Identity Verified
Spain
Local time: 19:47
TOPIC STARTER
RE: Nov 7, 2003

Hola, Paul!

En realitat estem d'acord: jo tampoc crec que sigui una qüestió tan extrema. Vaig agafar el missatge tal com em va arribar a través d'una llista de correu de traductors i el vaig enganxar així mateix. Em va semblar interessant, perquè no en tenia ni idea, i simplement em sembla bé recolzar la iniciativa. El que passa és que vaig tenir mandreta d'editar-lo una mica

Com que m'han dit que
... See more
Hola, Paul!

En realitat estem d'acord: jo tampoc crec que sigui una qüestió tan extrema. Vaig agafar el missatge tal com em va arribar a través d'una llista de correu de traductors i el vaig enganxar així mateix. Em va semblar interessant, perquè no en tenia ni idea, i simplement em sembla bé recolzar la iniciativa. El que passa és que vaig tenir mandreta d'editar-lo una mica

Com que m'han dit que millor no posar-se "polític" aquí al Proz, que no era la meva intenció, em veig amb l'obligació d'editar-lo un pèl, no fos cas que comencés la guerra dels Rose cibernètica

Salut!
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Office en català






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »