GEP - Grup d'Estudis Pedag貌gics
Thread poster: Carlos Montilla

Carlos Montilla
Local time: 23:02
English to Spanish
+ ...
Nov 26, 2004

El Grup d'Estudis Pedag貌gics (GEP) 茅s una associaci贸 sense 脿nim de lucre dedicada a la sensibilitzaci贸 i a l'educaci贸 per a una cultura de la Pau i la cooperaci贸.

D'una banda, treballen en la conscienciaci贸 i introducci贸, especialment dels joves, vers una cultura de la Pau i de la cooperaci贸, tot potenciant l'associacionisme per realitzar tasques solid脿ries.

De l'altra banda, mantenen projectes de cooperaci贸 internacional conjuntament amb entitats que treballen in situ.

El GEP ha preparat una col路lecci贸 de llibres did脿ctics (EL MON PER UN FORAT-LLIBRES PER PENSAR), dels quals se n'han publicat cinc i 4 quatre m茅s estan en preparaci贸, amb tem脿tiques tan variades com controvertides: mines antipersones, guerra de B貌snia, la taca del Prestige, conflicte palestino-israeli脿, difer猫ncies nord-sud, el Raval de BCN, la conquesta d'am猫rica, l'accident de Bhopal a l'脥ndia i la situaci贸 del Tibet. Es tracta d'una col路lecci贸 de c貌mics que neix per introduir els joves en el m贸n de la cooperaci贸. Els c貌mics de la col路lecci贸 s贸n creats per membres del GEP per貌 elaborats conjuntament amb escoles i grups diversos, dins el desenvolupament del projecte educatiu SKOLA.

Els llibres s'han editat en catal脿, encara que molts s'han traduit ja a diferents llengues i n'hi ha que s'estan preparant en edicions biling眉es en catal脿/angl猫s.

Els llibres s贸n educatius tant per nens com adults i es poden adquirir a la llibreria Alta茂r.

Si voleu m茅s informaci贸, consulteu el lloc web: www.ravalnet.org/gep o poseu-vos en contacte amb mi.

[Edited at 2004-11-27 16:36]

Direct link Reply with quote

Ana Fernandez  Identity Verified
Member (2004)
German to Spanish
+ ...
Gr脿cies Carlos! Nov 26, 2004

Una bona not铆cia. A banda de a la traducci贸 em dedique a l'educaci贸 i moltes vegades busque llibres com aquestos per treballar a classe alguns "valors". Els buscar茅 a la llibreria per fullejar-los i veure si em serveixen per a traballar amb la meua classe.
He d'anar aquest diumenge a Barcelona, pensava visitar algunes llibreries, ja tinc una cosa m茅s a buscar!

Gr脿cies!

Carlos Montilla
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Xerrades Nov 27, 2004

irislluna wrote:

Una bona not铆cia. A banda de a la traducci贸 em dedique a l'educaci贸 i moltes vegades busque llibres com aquestos per treballar a classe alguns "valors". Els buscar茅 a la llibreria per fullejar-los i veure si em serveixen per a traballar amb la meua classe.
He d'anar aquest diumenge a Barcelona, pensava visitar algunes llibreries, ja tinc una cosa m茅s a buscar!

Gr脿cies!

El GEP es dedica tamb茅 a fer xerrades per escoles i universitats per donar a con猫ixer temes com ara les mines antipersones o qualsevol dels conflictes que afecten al mon. Si us interessa con猫ixer m茅s detalls, no dubteu a posar-vos en contacte amb mi.

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

GEP - Grup d'Estudis Pedag貌gics

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
BaccS 鈥 Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development 鈥 a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search