beques per a traductors ????
Thread poster: Marta Lopez
Marta Lopez
Marta Lopez
Chile
Local time: 05:34
English to Spanish
+ ...
Mar 9, 2005

Hola tots!
he buscat per internet i no trovo res que em pugui esser util. Necessito saber si algo coneix alguna beca per a traductors o que la puguin demanar traductors per a estudiar un master o doctorat en traduccio. Busco una beca que em pagui la matricula i que em dongui una mensualitat que em permeti viure o sino que em dongui algo cada mes encara que jo ho hagi de complementar amb treball. Es que busco i busco i les uniques beques bones son per anar fora d´espanya estudiar i jo pr
... See more
Hola tots!
he buscat per internet i no trovo res que em pugui esser util. Necessito saber si algo coneix alguna beca per a traductors o que la puguin demanar traductors per a estudiar un master o doctorat en traduccio. Busco una beca que em pagui la matricula i que em dongui una mensualitat que em permeti viure o sino que em dongui algo cada mes encara que jo ho hagi de complementar amb treball. Es que busco i busco i les uniques beques bones son per anar fora d´espanya estudiar i jo precisament vull estudiar a barcelona. No se si hi ha beques de les que jo busco.
Pero m´agradaria que fos per la UAB. Encara que la convocatoria ja estigui tancada, nomes necessito la informacio, doncs no se encara si estudiar aquest any o l´altre.
Be espero que algu de vosaltres en sapiga algo, peque jo nomes trovo pagines a les que no s´enten res o beques no no ajuden gaire.
Moltes gracies a tots!

Sort!
Marta!
Collapse


 
Lia Fail (X)
Lia Fail (X)  Identity Verified
Spain
Local time: 13:34
Spanish to English
+ ...
EU Mar 9, 2005

Marta Lopez wrote:

Hola tots!
he buscat per internet i no trovo res que em pugui esser util. Necessito saber si algo coneix alguna beca per a traductors o que la puguin demanar traductors per a estudiar un master o doctorat en traduccio. Busco una beca que em pagui la matricula i que em dongui una mensualitat que em permeti viure o sino que em dongui algo cada mes encara que jo ho hagi de complementar amb treball. Es que busco i busco i les uniques beques bones son per anar fora d´espanya estudiar i jo precisament vull estudiar a barcelona. No se si hi ha beques de les que jo busco.
Pero m´agradaria que fos per la UAB. Encara que la convocatoria ja estigui tancada, nomes necessito la informacio, doncs no se encara si estudiar aquest any o l´altre.
Be espero que algu de vosaltres en sapiga algo, peque jo nomes trovo pagines a les que no s´enten res o beques no no ajuden gaire.
Moltes gracies a tots!

Sort!
Marta!


Hola Marta

Espero que te puedo contestar en ES, ya que no escribo CAT.

Hace un par de años, yo estudié un Master's y cual era mi gran sorpresa cuando llegué a matricularme y me avisaron de que en lugar de algo como 5000 euros solo que pagar 1000 euros. Parece que hay una programa de la UE que subvenciona pos-graduados en la traducción. Sin embargo no hay ayudas para manutención, de lo que sé yo. Y hay que ser nacional de un país miembro de la UE.

Siento no poder decirte más, pero si te pones en contacto con la EU, a lo mejor te pueden informar.


 
Marta Lopez
Marta Lopez
Chile
Local time: 05:34
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
gracias Mar 9, 2005

Moltes gracies Ailish. Ja es u consol saber que existeix alguna ajuda per a traductors.
Seguire el teu consell i mirare aixo de la UE.
graces!


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


beques per a traductors ????






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »