Moltes gràcies
Thread poster: Timothy Barton
Timothy Barton
Timothy Barton
Local time: 18:36
French to English
+ ...
Jul 15, 2005

Moltes gràcies pels vostres consells en el "thread" "primer client perdut". Avui m'ha trucat una agència de Barcelona per proposar-me una traducció de francès-anglès. Ja ha començat millor quan m'ha demanat la meva tarifa. Li he contestat que tenia una tarifa de base de 6 cts/mot, però que havia de veure el document abans de dir una preu final.

Arriba el document, que és un text legal d'una certa dificultat (però tampoc no és impossible, sino no l'hauria acceptat), i és u
... See more
Moltes gràcies pels vostres consells en el "thread" "primer client perdut". Avui m'ha trucat una agència de Barcelona per proposar-me una traducció de francès-anglès. Ja ha començat millor quan m'ha demanat la meva tarifa. Li he contestat que tenia una tarifa de base de 6 cts/mot, però que havia de veure el document abans de dir una preu final.

Arriba el document, que és un text legal d'una certa dificultat (però tampoc no és impossible, sino no l'hauria acceptat), i és un pdf en què és impossible seleccionar el text. En vist d'aquestes dues coses, li contesto que la meva tarifa és de 7 cts/mot. Em respon per dir "cap problema", però demanant-me si ho puc fer per 6,5cts. Jo li contesto que no m'agrada baixar les tarifes perquè és un treball difícil i que es perd bastant de temps quan no es té una còpia que es pot editar. També li asseguro que si aplico aquesta tarifa digna és perquè faré un treball digne i professional. Em diu cap problema.

A més de tot això, em diu que és per a dimecres o dijous (només són 2000 paraules), però que tampoc no passa res si lliuro el treball uns dies després.

Fa poc de temps hauria acabat fent el treball per a 4 cts/mot, així que sí val la pena demanar una tarifa digna.

L'únic problema que tinc ara és que estic temporalment sense impressora!
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Moltes gràcies






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »