Off topic: Treballeu escoltant música?
Thread poster: Maria Rosich Andreu

Maria Rosich Andreu  Identity Verified
Spain
Local time: 00:18
Member (2003)
Dutch to Spanish
+ ...
Oct 3, 2006

A mi m'agrada treballar amb música o la ràdio. Per als que sigueu com jo, us recomano aquesta pàgina: www.pandora.com
Permet crear-se emissores de música amb els grups i cançons que li agradi a cadascú, i a més en busca de semblants.

Que en gaudiu,
Maria

Direct link Reply with quote

Berni Armstrong  Identity Verified
Member
English
+ ...
Silenci si us plau! Oct 4, 2006

Personalment, jo no puc treballar amb music al fons. Pot ser és perque soc músic. Sempre trobo la ment enfocat en les frases musicals al cost de la traducció. Si les cançons tenen lletres, pitjor encara!

Em sembla que pot ser un "home/done thing" - Com sabem, les dones, en general, son millor a multi-tasking

Helena Diaz del Real  Identity Verified
Germany
German to Spanish
+ ...
Jo no puc Oct 6, 2006

Hola Maria!
Bé, a mi em resulta absolutament impossible treballar amb música. Ni tan sols clàssica! Jo em concentro de tal manera que no puc tenir-ne.
La veritat és que em sap molt de greu i trobo molt a faltar la ràdio, però primer és la feina...
Salutacions des de Nuremberg!
Helena

Member
English
+ ...
Pandora 4 ever! Oct 7, 2006

Ostres, Maria.

Aquesta Pandora és fantastic! Porto tot el matí escoltant musica fet a la meva mida - wonderful!

Un avis - després de cinc cançons diu que has de registre i que no més està disponible als residents de EEUU.

Però, si posis un e-mail generic (hotmail, yahoo, etc) i una Zip Code de EEUU (33713 = St Petersburg Florida, per exemple). Aleshores quedis registrat i pots continuar escoltant.

Moltes gracies per aquest recurs!

Berni

Visca el nastic en la primera!

Maria Ramis  Identity Verified
French to Spanish
+ ...
Visca Pandora Oct 13, 2006

Hola!!
Molt bona aquesta web que recomanes, quin descobriment!
La veritat és que per treballar tampoc puc escoltar música perquè em distreu, alguna vegada si que escolto una mica de chill-out o Mozart, però si té lletra malament, jeje

Jo també celebro que el Nàstic estigui a primera, recordo que el dia de la calçotada anàves al camp, a veure quan repetim una quedada, eh?
Salutacions,
Maria

[Editado a las 2006-10-13 11:33]

C. Roman
Spain
Romanian to Spanish
+ ...
I tant que si! Nov 9, 2006

Moltes gràcies pel link

Jo sempre treballo amb música, de fet no tinc inspiració sense....Tot funciona millor amb música. De fet, sempre he pensat que la música i els idiomes tenen molt a veure. La majoria de persones “musicals”, tenen talent pels idiomes també.

Apli, que vagi bé

Consuela.

Maria Rosich Andreu  Identity Verified
Spain
Member (2003)
Dutch to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Lamentablement... May 7, 2007

Si avui intenteu accedir al Pandora veureu que l'han tancat! Per problemes de llicències, ara només el poden utilitzar els usuaris dels Estats Units...

Member
English
+ ...
Quina llastima... May 7, 2007

.... i quina idea més estupida.

Resulta que soc membre de www.emusic.com i Pandora m'ha introduït a molts artistes que després he baixat (legalment) la seva musica del emusic. O sigui, que tancant Pandora al mon limitarà els ingressos d'alguns artistes qui hi apareix.

Don't make much sense to me!

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Treballeu escoltant música?

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search