https://www.proz.com/forum/catalan/82664-bon_diccionari_castell%C3%A0_catal%C3%A0_castell%C3%A0.html

Bon diccionari castellà-català-castellà
Thread poster: Scheherezade Suria Lopez
Scheherezade Suria Lopez
Scheherezade Suria Lopez  Identity Verified
Spain
Local time: 00:57
English to Spanish
+ ...
Aug 31, 2007

Bon dia, amics!

Voldria fer-vos una consulta: quin diccionari català-castellà (i/o viceversa) feu servir?

Jo en tinc un parell de l'any de la quica i en voldria comprar un ara que fos bo i m'agradaria saber si en coneixeu algun que us faci el pes.

Una abraçada,
Scheherezade


 
Maria Camps
Maria Camps
Local time: 00:57
Spanish to Catalan
Enciclopèdia Catalana Aug 31, 2007

Hola,

Jo faig servir els d'Enciclopèdia Catalana i n'estic força contenta. També hi ha un CD d'Enciclopèdia mateix que conté un diccionari en català amb les equivalències en castellà i anglès (i informació morfològica, etc.)


 
John Cutler
John Cutler  Identity Verified
Spain
Local time: 00:57
Spanish to English
+ ...
En línia Aug 31, 2007

Si t’hi interessa un bon diccionari català i multiligüe en línia ves a:

www.grec.net

Hi trobaràs el diccionari de la llengua catalana, un diccionari de medicina i un diccionari acceptable de català, anglès, francès i alemany.

Espero que et seveixi d'ajuda.

Salut!


 
Ramon Inglada
Ramon Inglada  Identity Verified
Local time: 23:57
English to Spanish
+ ...
El CD de l'Enciclopèdia Aug 31, 2007

Hola!

Sí, jo faig servir el CD del diccionari multilingüe de l'Enciclopèdia i, tot i que és força antic, el trobo força útil, és molt pràctic de consultar i té realment un bé de déu d'informació.

Ramon


 
David Girón Béjar
David Girón Béjar
Spain
Local time: 23:57
English to Spanish
+ ...
Diccionari 62 doble Sep 7, 2007

Hola!

Jo faig servir el Diccionari 62 doble català-castellà i castellà-català de l'editorial Edicions 62. El vaig comprar fa gairebé dos anys i va força bé. Fins i tot hi ha locucions i frases fetes. No recordo quant em va costar, però no és molt car. També de la mateixa editorial hi ha el diccionari en dos volums, però no sé si són més grans i contenen més entrades o és el mateix que el meu però en dos volums. I també estan molt bé els diccionaris d'Enciclopèdi
... See more
Hola!

Jo faig servir el Diccionari 62 doble català-castellà i castellà-català de l'editorial Edicions 62. El vaig comprar fa gairebé dos anys i va força bé. Fins i tot hi ha locucions i frases fetes. No recordo quant em va costar, però no és molt car. També de la mateixa editorial hi ha el diccionari en dos volums, però no sé si són més grans i contenen més entrades o és el mateix que el meu però en dos volums. I també estan molt bé els diccionaris d'Enciclopèdia catalana.

Salutacions,

David Girón
Collapse


 
Scheherezade Suria Lopez
Scheherezade Suria Lopez  Identity Verified
Spain
Local time: 00:57
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
decisió final ;) Sep 22, 2007

Moltes gràcies per totes les aportacions.

Al final m'he decidit pels de l'Enciclopèdia més un parell de llibres del Calidoscopi sobre qüestions més puntuals de gramàtica.

Els he demanat per internet així que ja us en faré cinc cèntims quan m'arribin!

Moltes gràcies de nou!


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Bon diccionari castellà-català-castellà






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »