Svensk-dansk oversættelse, 25.000 ord
Thread poster: Susanne Hemdorff

Susanne Hemdorff  Identity Verified
Denmark
Local time: 02:33
Member (2006)
English to Danish
+ ...
May 16, 2009

Hej

Jeg har lige via Jobindex fået dette link: http://www.jobindex.dk/cache/af/2363067.shtml og tænkte, at der måske er nogen af mine ProZ-fæller, der gerne vil byde ind på jobbet.

Mvh
Susanne

Freelance DK  Identity Verified
Denmark
English to Danish
+ ...
Jobindex May 18, 2009

Hej
Den får alle der er registreret hos Jobindexicon_wink.gif

Susanne Hemdorff  Identity Verified
Denmark
Member (2006)
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Ja, det er da klart, May 18, 2009

men er alle det?icon_wink.gif

Jeg har da selv overvejet at melde mig fra, fordi det er så yderst sjældent, der er noget af relevans for mig.

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Svensk-dansk oversættelse, 25.000 ord

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search