Stavekontrol Windows 7 & Studio 2009
Thread poster: Birthe Omark

Birthe Omark  Identity Verified
Denmark
Local time: 05:01
Member (2006)
French to Danish
+ ...
Jun 3, 2010

Jeg er kommet i gang med Studi 2009 - og også med windows 7.
SDL Studio 2009 var ganske nem at installere - ikke som mareridtet med Windows Vista.

Stavekontrollen fungerer perfekt og umiddelbart i SDL Studio 2009. Der er bare det, at den trækker på en 'underlig' stavekontrol (måske fra windows 7). Den kan ikke lide sammensatte ord, og hvis den mener at kunne acceptere dem, så er det uden det forbindende 's'.

I det hele taget, er det nogle ejendommelige ord, der foreslås. Jeg havde tastet forkert i ordet 'virksomhedens' - og her er ordbogens forslag:

virksomhuns
virksomhans
virksomhøns
virksomhåns
virksomens
virksomæns
virksomhas
virksomhis
virksomhus
....

Det går over min forstand, hvor de udtryk kommer fra. Og tænk, om man får klikket forkert i farten.
jeg må vist på jagt efter en stavekontrol, der er til at stole på!

Hilsen
birthe

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Stavekontrol Windows 7 & Studio 2009

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search