Der bliver snart brug for nye Moderators
Thread poster: Christine Andersen

Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 08:28
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Jun 29, 2010

Ifølge det nye system, der blev indført sidste sommer, skal de allerfleste Moderators skiftes ud hvert år, og nu er min tid som Moderator snart forbi, i hvert fald i denne omgang.

Fra slutningen af juli står jeg af, og så er der bare at sige TAK til jer alle sammen, fordi det var så herlig let at være Moderator - stort set kun en positive oplevelse.

Så skal jeg opfordre jer til at melde jer som nye Moderators.
Jo flere, jo bedre - udover Kudoz er der jo en masse forums, nogle mere fredelige end andre, men der er heldigvis også folk, der kan lide en udfordring.

Når I nu er så eksemplariske som brugere af Proz.com (og jeg mener det - der er meget mere bøvl i nogle af de andre sproggrupper...) så må der være nogle fremragende potentielle Moderators blandt danskerne.

Se mere her:
http://www.proz.com/?sp=moderators

-- og hvis du kunne tænke dig at prøve det, så søge endelig!

http://www.proz.com/?sp=moderators&sp_mode=apply

Og så er det ikke farvel - jeg tror de færreste vil mærke forskellen, når jeg holder!
Jeg fortsætter på ProZ.com som altid icon_biggrin.gif

Men jeg glæder mig til at høre, hvem bliver de(n) nye Moderator(s) ... og ønske held og lykke med det.

icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Der bliver snart brug for nye Moderators

Advanced search

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search