Job søges i Kbh.
Thread poster: Ann Louise Rodríguez

Ann Louise Rodríguez
Denmark
Local time: 17:55
English to Danish
+ ...
Jul 17, 2010

Kære ProZ'ere!

Efter 9 år (!) i Madrid er jeg netop vendt tilbage til dk med min familie.

Jeg har arbejdet som freelance oversætter i 7 år, og kunne i princippet fortsætte med at arbejde hjemmefra, men jeg savner at komme lidt ud blandt andre.

Jeg overvejer derfor at søge en stilling som fx oversættelseskoordinator hos et oversættelsesbureau e.l., og ville derfor høre, om I kunne give mig gode råd ifm. jobsøgningen.

Jeg er flydende i spansk, engelsk og svensk, og jeg er god til at have mange bolde i luften på én gang.

Navne på aktuelle virksomheder modtages med kyshåndicon_wink.gif

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh

Ann Louise

Vanda Nissen  Identity Verified
Australia
Local time: 02:55
Member (2008)
English to Russian
+ ...
Hvad med jobindex.dk? Jul 18, 2010

http://www.jobindex.dk/job/kontor/oversaettelse/koebenhavn/

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Job søges i Kbh.

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
SDL MultiTerm 2019
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2019 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2019 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search