Manglende kendskab til reglerne
Thread poster: Dinny

Dinny  Identity Verified
Greece
Local time: 15:30
Italian to Danish
+ ...
Aug 11, 2010

Undskyld, hvis jeg kom til at træde nogen over tæerne i dag ved at efterlyse ekstra hænder til et team. Jeg har fået en lille en over nallerne fra ProZ, og finder nu ud af, hvordan den rigtige fremgangsmåde er.

Jeg forsøgte egentlig ikke at annoncere et job, havde bare en føler ude mht. et netværk... men det er der vist andre måder til. Som jeg nu vil finde ud af.

icon_wink.gif
Dinny

Mette Melchior  Identity Verified
Sweden
Local time: 14:30
English to Danish
+ ...
Mærkeligt... Aug 11, 2010

Ja, det lyder da lidt mærkeligt. Jeg synes da også netop, dette er et godt forum at komme med sådan nogle forespørgsler, men det skal måske annonceres som "jobopslag", selvom det bare er en uformel forespørgsel mellem kolleger.

Nå, men jeg håber, du får held med at opstøve nogle pokerentusiaster derude. Jeg holder mig foreløbig til hjerterfri og whist icon_wink.gif

[Edited at 2010-08-11 19:31 GMT]

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Manglende kendskab til reglerne

Advanced search

SDL Trados Studio 2019 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2019 has evolved to bring translators a brand new experience. Designed with user experience at its core, Studio 2019 transforms how new users get up and running and helps experienced users make the most of the powerful features.

More info »
WordFinder Unlimited
For clarity and excellence

WordFinder is the leading dictionary service that gives you the words you want anywhere, anytime. Access 260+ dictionaries from the world's leading dictionary publishers in virtually any device. Find the right word anywhere, anytime - online or offline.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search