Problem ved opgradering af Trados
Thread poster: jmadsen

jmadsen  Identity Verified
Local time: 02:06
Jan 14, 2011

Jeg har endelig taget mig sammen til at opgradere min Trados, men er nu løbet ind i det problem, at der på Translationzone kun er registreret, at jeg har Trados 6.5, men i virkeligheden har jeg 7.5, hvilket betyder, at jeg ikke kan opgradere :-/
Jeg har sendt et spørgsmål til SDL, men måske er der andre, som har haft et lignende problem.

Direct link Reply with quote

Lise Smidth  Identity Verified
Austria
Local time: 02:06
German to Danish
+ ...
kan vist kun løses af SDL support Jan 14, 2011

Hej Jørgen,
det lyder som et velkendt problem. Vi havde købt to licenser (til to forskellige computere) men på vores konto havde de kun registreret den ene. De kunne dog se på det betalte beløb at vi rent faktisk havde betalt for to. Det kunne løses vha. SDL support og var i og for sig ikke problematisk - ud over at det selvfølgelig er møgirriterende, sinker det planlagte arbejde og koster ekstra tid....

Håber du får det løst hurtigt og "smertefrit"

vh
lise

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Problem ved opgradering af Trados

Advanced search

LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search