Advarsel mod kunde fra Florida
Thread poster: jmadsen

jmadsen  Identity Verified
Local time: 03:21
Jun 14, 2012

Jeg blev kontaktet af en kunde i dag fra Florida, men jeg tjekkede kunden i Blueboard og fandt ud af, at han har et meget dårligt rygte (for ikke at betale), og at han desuden er blokeret mod at slå opgaver op på Proz.

Så pas på, og tjek altid potentielle kunder i Blueboard!

Direct link Reply with quote

Merete Hvas  Identity Verified
Denmark
Local time: 03:21
English to Danish
+ ...
Fik samme mail Jun 14, 2012

Hej Jørgen

Jeg fik (sandsynligvis) den samme mail i dag og tjekkede også Blue Board, som jeg altid gør. Og sjovt nok havde jeg pludselig først "tid" til nye opgaver i august måned Jeg angav også min pris højt og tydeligt, og den plejer at kunne skræmme amerikanske kunder væk ret effektivt. Jeg har ikke hørt mere fra ham ...

Hilsen Merete

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Advarsel mod kunde fra Florida

Advanced search

SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search