Tilbud på ordbøger
Thread poster: Signe Golly

Signe Golly  Identity Verified
Denmark
Local time: 22:21
Danish to English
+ ...
Mar 3, 2013

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på et rigtig godt tilbud, hvis der er nogen, der står og mangler Gyldendals store røde ordbøger i bogform:

http://www.arnoldbusck.dk/boeger/fagboeger/engelsk-dansk-ordbog
http://www.arnoldbusck.dk/boeger/fagboeger/dansk-engelsk-ordbog

150 kr. stykket - normalpris er omkring 1200 for den dansk-engelske og 1000 for den engelsk-danske!

NetLynx  Identity Verified
English to Danish
+ ...
Kære Signe! Mar 5, 2013

Tusind tak for tippet. Jeg benyttede mig af tilbuddet i dag, og boghandleren fortalte, at Arnold Busck havde opkøbt Gyldendals restoplag til kædens store udsalg.

(Måske kommer de ikke mere i bogform? De er begge fra 1999)

Nu venter jeg blot på et lige så godt tilbud på Blinkenberg, Høybye: Fr-Daicon_smile.gif

Venlig hilsen
Erik

SofieM  Identity Verified
Italy
French to Danish
+ ...
Blinkenberg-Høybye Mar 6, 2013

Hej Erik,
Jeg har været i kontakt med det tidligere Nyt Nordisk Forlag, og de fortalte mig, at Blinkenberg-Høybyes CD'er ikke længere produceres (men du kan sikkert finde bogudgaven, selvom den sikkert stadig koster en bondegård).
Dog hvis du er interesseret i Blinkenbergs elektroniske ordbog, så kan du købe adgang til den på ordbogen.com - der koster den vist 29 kr./måneden, eller 199 kr. for et åricon_smile.gif

Med venlig hilsen
Anne Sofie

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Tilbud på ordbøger

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search