Job: Translatør søges ...
Thread poster: Peter Adolph

Peter Adolph
Local time: 12:51
Member (2006)
English to Danish
+ ...
Dec 1, 2006

Er der nogen, der har gode forslag til billige/gratis sites, hvor man kan slå ledige job op?

Jeg søger en erfaren translatør i engelsk til fastansættelse og har lavet en posting her på sitet, men måske kender nogen af jer andre sites? Opslaget har været på Kommunikation og Sprogs Jobklip, men uden den store succes.

Hilsen
Peter

Direct link Reply with quote

mage02ab
Denmark
Local time: 12:51
English
Jeg er stadig under uddannelse som tolk & translatør Feb 1, 2009

Jeg er under uddannelse som tolk & translatør i engelsk og er på nuværende tidspunkt ved at skrive speciale som jeg påregner er færdigt medio marts.

På Handelshøjskolen, CBS, bliver vi trænet i de nyeste termer og der er løbende tests i oversættelser inden for eks. teknisk engelsk, økonomisk engelsk og juridisk engelsk, så på dette område ser jeg mig selv som erfaren.

Med venlig hilsen

Majbrit Badsberg

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Job: Translatør søges ...

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search