Selvbestaltede 'translatører/"bureauer".
Thread poster: Gitte Gifford
Gitte Gifford
Gitte Gifford
Local time: 09:04
English to Danish
+ ...
In memoriam
May 20, 2007

Ok, jeg har fået nok - en vis selvbestaltet oversætter ( iflg. Google er personen en vistnok 17-årig college student, der taler 3 sprog) sender mig konstant forespørgsler om job, som personen med glæde vil betale USD 0.02 for - og det er når bølgerne går højt!

Trods adskillige - både venlige og mere bestemte - takken nej, blir' personen bare ved. Går den så går den - åbenbart!

Jeg beklager hv
... See more
Ok, jeg har fået nok - en vis selvbestaltet oversætter ( iflg. Google er personen en vistnok 17-årig college student, der taler 3 sprog) sender mig konstant forespørgsler om job, som personen med glæde vil betale USD 0.02 for - og det er når bølgerne går højt!

Trods adskillige - både venlige og mere bestemte - takken nej, blir' personen bare ved. Går den så går den - åbenbart!

Jeg beklager hvis emnet er off-topic.

Men jeg kom i tanke om det 'Word Gallery' skrev forleden om disse ufatteligt lave priser på jobtilbud. Og hvor han dog blev overrasket over, at kunden pludseligt accepterede hans bestemt rimelige tarif.

Uheldigvis kan min version af Outlook ikke slette denne persons mange henvendelser permanent; af en el. anden grund skal personen slettes hver gang der er henvendelser fra vedkommende.

Jeg har XP 7.0 (aner ej om det har indflydelse på Outlook), men hvordan sletter man mon uønskede henvendelser permanent?

Mvh
GItte



[Edited at 2007-05-21 20:35]
Collapse


 
Edith Goebel
Edith Goebel  Identity Verified
Local time: 09:04
German to Danish
+ ...
Outlook 2003 May 22, 2007

Hej Gitte

Det er afhængigt af, hvilken Outlook-version du har. I Outlook 2003 højreklikker man på afsenderen og vælger "Junk-E-Mail". Derefter vælger man at blokere afsenderen.
Så nemt er det.

God arbejdslyst!
Edith


 
Gitte Gifford
Gitte Gifford
Local time: 09:04
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
In memoriam
Bloker afsender 'for good'! May 23, 2007

Hej Edith

Af uransagelige grunde kan jeg ikke blokere ikke-ønskede mails i min Outlook 7.0 version, jeg skal altid blokere flere mails om ugen/dagligt. Nå, men der går nok nogen tid før USD 0,01 tilbyderen dukker op igen:)

Mvh
Gitte


 
Johnny Speiermann
Johnny Speiermann
Denmark
Local time: 09:04
English to Danish
+ ...
SpamFighter Jun 20, 2007

Hej Gitte

Du kan eventuelt prøve SpamFighter (www.spamfighter.dk), som vist da er gratis. Jeg bruger det nu ikke selv, men det burde kunne sende vedkommende i skammekrogen.

Hilsen
Johnny


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Selvbestaltede 'translatører/"bureauer".






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »