Nieuwe forums
Thread poster: Evert DELOOF-SYS

Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 01:00
Member
English to Dutch
+ ...
Apr 30, 2004

Jullie zullen het ongetwijfeld al opgemerkt hebben, maar niet alleen de EU is dra een heel stuk groter: ga eens een kijkje nemen op de nieuwe forums.

http://www.proz.com/?sp=bb/new&action=Overview

Veel meer keuzemogelijkheden, n'est-ce pas?

Het wordt een beetje wennen, maar ik vind wel dat er erg handige nieuwigheden tussen zitten.
O.m.:

Computing:
Windows operating systems
Apple/Mac operating systems
Linux operating systems
Hardware

Software and Internet:
Office applications
Safe computing
Software applications
Internet for translators

Graag (desgevallend) jullie mening, zodat ik eventuele opmerkingen gegroepeerd kan doorsturen naar onze programmeur. Enne, dat mag best in het Engels, voor één keertje.
Anders moet ik misschien alles nog gaan vertalen ook, en daar dient de 'dag van de arbeid' toch niet voor!

Prettig weekend,

Evert

[Edited at 2004-05-01 10:06]

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Nieuwe forums

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search