Van Dale: De Help-en informatiepagina's kunnen niet worden getoond.
Thread poster: Williamson
Williamson
Williamson  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 11:59
Flemish to English
+ ...
Oct 10, 2011

Mijn PC draait onder Windows 7 Ultimate.
Telkens ik in Van Dale (versie 2002) het hulpprogramma wil oproepen of eventjes een vervoeging wil nakijken, krijg ik volgende boodschap : De Help-en informatiepagina's kunnen niet worden getoond omdat het Windows-Programma Help niet is geïnstalleerd. Lastig als je eventjes de Spaanse vervoeg
... See more
Mijn PC draait onder Windows 7 Ultimate.
Telkens ik in Van Dale (versie 2002) het hulpprogramma wil oproepen of eventjes een vervoeging wil nakijken, krijg ik volgende boodschap : De Help-en informatiepagina's kunnen niet worden getoond omdat het Windows-Programma Help niet is geïnstalleerd. Lastig als je eventjes de Spaanse vervoeging wil controleren.

Op http://support.microsoft.com/kb/917607 heb ik een patch gedownload (voor 32-bits), maar die werkt niet. Kent iemand een andere oplossing voor dit probleem? Ik heb geen zin om een nieuwe Van DaleCD met vertaalwoordenboeken te kopen met alle daarbij horende activatieperikelen. Trouwens, bij de VanDale 2008 zijn ze de Spaanse versie vergeten.



[Edited at 2011-10-10 07:09 GMT]
Collapse


 
Erik-Martin Jansen Hesshaus
Erik-Martin Jansen Hesshaus  Identity Verified
Spain
Local time: 12:59
Dutch to Spanish
Werk wel Oct 10, 2011

Hoi,

je moet de goede versie downloaden (zie onder aan die pagina van MS de vier versies van het hulpprogramma).
Ik heb een andere versie van Van Dale (papierversie , ik bedoel dus dat het oude hulpprogramma van MS wel werk met Vista/7.
Collins Woordenboeken op CD hebben ook deze problemen (obsolete).
Ik hoop dat je het kunt oplossen!

[Edited at 2011-10-10 12:39 GMT]


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Van Dale: De Help-en informatiepagina's kunnen niet worden getoond.






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »