Notificaties om 12:30 AM????
Thread poster: Edward Vreeburg
Edward Vreeburg
Edward Vreeburg  Identity Verified
Netherlands
Local time: 07:31
Member (2008)
English to Dutch
+ ...
Feb 10, 2012

Hallo collega's

Krijgen jullie ook gebundelde notificaties rond 12:30 AM?
Maw voor alle jobs die overdag op Proz worden gezet, krijg ik pas rond 12:30 een notificatie, (en die lees ik vaak pas de volgende dag, echt waar)....
Maar eigenlijk ben ik gewoon sneller als ik de nieuwe jobs gewoon overdag op de site ge bekijken... (en waarvoor heb ik dan een notificatie ingesteld als betalend lid???)

Hebben jullie daar ook last van?

Groeten
Ed


 
Jan Willem van Dormolen (X)
Jan Willem van Dormolen (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 07:31
English to Dutch
+ ...
Nee Feb 10, 2012

Nee, ik krijg de hele dag door meldingen van nieuwe opdrachten. Wel lijkt er altijd enige vertraging in te zitten, want ik ben nooit de eerste, terwijl ik wel regelmatig meteen na ontvangst van de e-mail reageer.

 
Jan Willem van Dormolen (X)
Jan Willem van Dormolen (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 07:31
English to Dutch
+ ...
Maar... Feb 10, 2012

....maar dat er altijd anderen me voor zijn, betekent dat zij de melding so wie so eerder hebben ontvangen, en dus minder vertraging hebben ondervonden. Ik denk dat het toevallig is.
Maar kijk eens bij je instellingen: heb je misschien ingesteld dat je één keer per dag meldingen wilt ontvangen? (die optie heet geloof ik 'digest')


 
Edward Vreeburg
Edward Vreeburg  Identity Verified
Netherlands
Local time: 07:31
Member (2008)
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Alles staat op 'immediate' Feb 10, 2012

helaas - en mijn mailadres is ook juist) geen our spamadres of zo...

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Notificaties om 12:30 AM????






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »