Brownies verdienen??
Thread poster: Laurens Landkroon

Laurens Landkroon  Identity Verified
Local time: 02:33
English to Dutch
+ ...
Apr 25, 2005

Beste allemaal,

Naast het feit dat het voor mijzelf helemaal niet zo verstandig is om ze te verzamelen (ik doel op de eetbare variant),
wil ik er toch iets over vragen:

Ik vind op de site geen duidelijke informatie over hoe je de brownies kunt verzamelen. Ja, ik heb het overzicht wel gelezen met de verschillende activiteiten en de punten die je ermee kunt verdienen, maar ik bedoel eigenlijk iets anders:
Als ik een bijvoorbeeld een post/comment/reply geef, krijg ik dan al brownies? Ik zie in ieder geval niet dat dit gebeurt.
(Ik werd me van de Brownies bewust toen ik een paar quotes wilde doen en zag dat ik ervoor kon betalen met Brownies.

groet,

Laurens.(=Somerset)

Direct link Reply with quote

Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Member
English to Dutch
+ ...
BrowniZ Apr 25, 2005

Hier vind je de meeste uitleg...
http://www.proz.com/faq/browniz#what_are_browniz

Voor alle duidelijkheid: een bericht zoals dit hier levert geen BrowniZ op, 'comments' en 'replies' ook niet, wel als je een KudoZ-antwoord van iemand anders beoordeelt (agree/disagree).
Wat evenwel niet betekent dat die functie mag worden
misbruikt

Laurens Landkroon  Identity Verified
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
bedankt ! Apr 25, 2005

Bedankt Evert voor je info.

Ben al een stuk wijzer.............

Laurens.

Anne Lee  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 01:33
Member (2003)
Dutch to English
+ ...
Hoe BrowniZ te verdienen Apr 26, 2005

Beste Laurens, de uitleg op deze site over het scoren van BrowniZ is niet zo uitvoerig als vroeger. Als je nog niet veel BrowniZ vergaard hebt baat het niet om naar jouw eigen pagina te kijken om te zien waar je ze bijeengehaald hebt. Ik leerde dat je 2000 BrowniZ kunt verdienen door een 'HowTo' te schrijven; zo'n stukje met nuttige wenken voor andere vertalers. Die 'HowTo's' vormen trouwens een interessante lijst van goed raad die het doornemen waard is. Ik weet wel niet zeker of je daarvoor een Platinum lid moet zijn. Ik gebruikte mijn Browniz enkele maanden geleden als inruilmiddel voor een deel van mijn lidmaatschapsgeld, dus mijn totaal is lelijk gezakt.

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Brownies verdienen??

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search