Wie kent goede boekhoudsoftware voor België?
Thread poster: Joop Fraikin

Joop Fraikin  Identity Verified
Local time: 12:51
Member (2002)
English to Dutch
+ ...
Jan 16, 2006

Beste collega’s,

Mag ik jullie even lastig vallen met een vraagje over boekhouden? Eigenlijk is de vraag alleen bestemd voor Belgische collega's die hun boekhouding zelf doen.
Mijn boekhouder gaat met pensioen en ik overweeg nu om de cijfertjes eventueel zelf te gaan doen. Ik zoek daarvoor een programma voor pc dat
a) eenvoudig is,
b) waarmee je automatisch btw-aangiften kunt maken die door de btw-diensten geaccepteerd worden,
c) waarmee je automatisch belastingaangiften kunt maken maakt die door de belastingen geaccepteerd worden.

Welk programma gebruiken jullie / kunnen jullie aanbevelen?

Alvast bedankt voor de info!

Direct link Reply with quote

Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 12:51
Member
English to Dutch
+ ...
Proacc-boekhoudpakket België Jan 17, 2006

Dag Joop,

Zelf besteed ik mijn boekhouding uit, maar je kunt misschien een kijkje nemen op volgende site:

http://www.solid.be/apsites/solid/PublicDocList/nl/proaccpers.aspx

Good luck,

Evert

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Wie kent goede boekhoudsoftware voor België?

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search