Mihin hukkui translat-listan viestit?
Thread poster: Heinrich Pesch

Heinrich Pesch  Identity Verified
Finland
Local time: 06:09
Member (2003)
Finnish to German
+ ...
Mar 18, 2005

Muistaakseni keskiviikon iltapäivän jälkeen en saanut minkäänlaista postia enää translat-listalta. Mun asetukset on kyllä ok, saan digest-muotoiset viestit. Onko teille tullut viestit normaalisti?
t. Heinrich

Direct link Reply with quote

Natalia Elo  Identity Verified
Germany
Local time: 05:09
Member (2004)
English to Russian
+ ...
Kyllä Mar 18, 2005

Heinrich Pesch wrote:

Muistaakseni keskiviikon iltapäivän jälkeen en saanut minkäänlaista postia enää translat-listalta. Mun asetukset on kyllä ok, saan digest-muotoiset viestit. Onko teille tullut viestit normaalisti?
t. Heinrich

Hei,

kyllä sain jo tänä aamuna postia Translatilta.

T:Natalia

Annira Silver  Identity Verified
Finnish to English
+ ...
Roskiksessako? Mar 18, 2005

Hei,

Translat-viestit ovat minullekin tulleet normaalisti. Silloin tällöin niistä osa menee kuitenkin roskapostin mukana Deleted-kansioon, josta saan ne kyllä pelastetuiksi, jos haluan. Ei aavistustakaan miksi näin tapahtuu - olen tehnyt niille oman kansion, mihin niiden on tarkoitus mennä. Käytän Outlookia.

T. Annira

Heinrich Pesch  Identity Verified
Finland
Member (2003)
Finnish to German
+ ...
TOPIC STARTER
Sitten on jossain vika. Mar 18, 2005

Roskapostiin ne eivät menneet. ehkä elisan palvelin suodattaa ne pois? Kumma juttu.
Täytyypä yrittää muuttaa sähköpostiosoite. Kiitos palautteesta!

Kristina Juvonen
Finland
English to Finnish
+ ...
Minullekin kävi niin Mar 18, 2005

Hei Heinrich ja muut,

Minullekin kävi muutama päivä sitten niin, että en saanut translat-listaa, vaikka olin juuri itse postittanut sinne kysymyksiä. Kun se lopulta alkoi taas tulla, saman päivän loppupuolella, listat tulivat ihan väärässä järjestyksessä. Mutta huomasin kyllä, että sinä päivänä muutkin sähköpostini tulivat minulle monen tunnin viiveellä. Joten vika oli swing-palvelimessani (kai), joka on muutenkin ryppyillyt viime aikoina. Eilen taas sain sähköpostini tyhjinä, niissä oli vain pelkkä lähettäjän nimi ja otsikko. Piti mennä palvelimelle lukemaan itse viestit.

Ehkä vika on Elisan?

Ihmettelee,
Kristina

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Mihin hukkui translat-listan viestit?

Advanced search

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search