Mihin hukkui translat-listan viestit?
Thread poster: Heinrich Pesch
Heinrich Pesch
Heinrich Pesch  Identity Verified
Finland
Local time: 03:04
Member (2003)
Finnish to German
+ ...
Mar 18, 2005

Muistaakseni keskiviikon iltapäivän jälkeen en saanut minkäänlaista postia enää translat-listalta. Mun asetukset on kyllä ok, saan digest-muotoiset viestit. Onko teille tullut viestit normaalisti?
t. Heinrich


 
Natalia Elo
Natalia Elo  Identity Verified
Germany
Local time: 02:04
English to Russian
+ ...
Kyllä Mar 18, 2005

Heinrich Pesch wrote:

Muistaakseni keskiviikon iltapäivän jälkeen en saanut minkäänlaista postia enää translat-listalta. Mun asetukset on kyllä ok, saan digest-muotoiset viestit. Onko teille tullut viestit normaalisti?
t. Heinrich


Hei,

kyllä sain jo tänä aamuna postia Translatilta.

T:Natalia


 
Annira Silver (X)
Annira Silver (X)  Identity Verified
Local time: 03:04
Finnish to English
Roskiksessako? Mar 18, 2005

Hei,

Translat-viestit ovat minullekin tulleet normaalisti. Silloin tällöin niistä osa menee kuitenkin roskapostin mukana Deleted-kansioon, josta saan ne kyllä pelastetuiksi, jos haluan. Ei aavistustakaan miksi näin tapahtuu - olen tehnyt niille oman kansion, mihin niiden on tarkoitus mennä. Käytän Outlookia.

T. Annira


 
Heinrich Pesch
Heinrich Pesch  Identity Verified
Finland
Local time: 03:04
Member (2003)
Finnish to German
+ ...
TOPIC STARTER
Sitten on jossain vika. Mar 18, 2005

Roskapostiin ne eivät menneet. ehkä elisan palvelin suodattaa ne pois? Kumma juttu.
Täytyypä yrittää muuttaa sähköpostiosoite. Kiitos palautteesta!


 
Kristina Juvonen
Kristina Juvonen
Finland
Local time: 03:04
English to Finnish
+ ...
Minullekin kävi niin Mar 18, 2005

Hei Heinrich ja muut,

Minullekin kävi muutama päivä sitten niin, että en saanut translat-listaa, vaikka olin juuri itse postittanut sinne kysymyksiä. Kun se lopulta alkoi taas tulla, saman päivän loppupuolella, listat tulivat ihan väärässä järjestyksessä. Mutta huomasin kyllä, että sinä päivänä muutkin sähköpostini tulivat minulle monen tunnin viiveellä. Joten vika oli swing-palvelimessani (kai), joka on muutenkin ryppyillyt viime aikoina. Eilen taas sain s
... See more
Hei Heinrich ja muut,

Minullekin kävi muutama päivä sitten niin, että en saanut translat-listaa, vaikka olin juuri itse postittanut sinne kysymyksiä. Kun se lopulta alkoi taas tulla, saman päivän loppupuolella, listat tulivat ihan väärässä järjestyksessä. Mutta huomasin kyllä, että sinä päivänä muutkin sähköpostini tulivat minulle monen tunnin viiveellä. Joten vika oli swing-palvelimessani (kai), joka on muutenkin ryppyillyt viime aikoina. Eilen taas sain sähköpostini tyhjinä, niissä oli vain pelkkä lähettäjän nimi ja otsikko. Piti mennä palvelimelle lukemaan itse viestit.

Ehkä vika on Elisan?

Ihmettelee,
Kristina
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Mihin hukkui translat-listan viestit?






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »