Partage de locaux région de Rennes
Thread poster: Gabriel gl12

Gabriel gl12
France
Local time: 03:35
English to French
May 26, 2009

Bonjour à tous,
je me décide enfin à poster ce message.
Traducteur technique depuis six ans, je travaille, comme la plupart d'entre vous, à mon domicile.
Au long des années cette "liberté" est devenue très pesante. Je me transforme peu à peu en ours malgré la présence de ma femme et de mes enfants, essentiellement le soir.
Je souhaiterais donc partager des locaux avec un autre traducteur, ou un autre indépendant, sur la région de Rennes. L'objectif serait de louer ou acheter en association des locaux pour partager une infrastructure commune, sans nécessairement être lié par la nature du travail en lui-même.
Avis donc à la population prozienne et non prozienne du bassin rennais.
Bonne journée
Gabriel

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Partage de locaux région de Rennes

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
WordFinder Unlimited
For clarity and excellence

WordFinder is the leading dictionary service that gives you the words you want anywhere, anytime. Access 260+ dictionaries from the world's leading dictionary publishers in virtually any device. Find the right word anywhere, anytime - online or offline.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search