Numérisation des livres, droits d'auteur et justice
Thread poster: Maximilian von und zu Prozdanow
Maximilian von und zu Prozdanow
Local time: 20:37
English to French
+ ...
Sep 24, 2009

Écoutant ma radio préférée ce matin j'apprends que le TGI va s'occuper aujourdhui jeudi 24 septembre 2009 de très gros problèmes de contrefaçon entre un éditeur français et mon meilleur ami de Mongolie.

Un article faisant un peu le point ici (je ne sais pas combien de temps cela reste en ligne) :

http://www.leparisien.fr/flash-actualite-culture/le-seuil-et-les-editeurs-francais-contre-google-jeudi-devant-le-tgi-24-09-2009-650467.php

Joyeuse lecture à tous.

Max qui demeure toujours aussi libre.

PS - Il faut visiblement faire un copier/coller complet du lien pour que cela passe ?

PS bis - même avec un copier/coller complet, un caractère non prévu s'intercale entre le j de jeudi et eudi. Le supprimer dans la barre d'adresse et cela fonctionne. Enjoy !

[Modifié le 2009-09-24 09:59 GMT]

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Numérisation des livres, droits d'auteur et justice

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search