Existe t-il un test d'évaluation en arabe donnant lieu à un certificat ou diplôme reconnu par l'État
Thread poster: hind goubet

hind goubet
France
Local time: 22:41
Arabic to French
+ ...
Dec 11, 2009

Bonjour à tous,

Je souhaiterai, en effet, savoir s’il existe des tests d’évaluation en Arabe et en Français qui donneraient lieu à l’obtention (immédiate) d’un diplôme ou certificat reconnu par l’état.

Je vous remercie infiniment d’avance pour votre aide et vous prie d’agréer mes meilleurs salutations.

Danièle Horta  Identity Verified
France
Portuguese to French
+ ...
VAE Dec 11, 2009

Peut-être que vous pourriez tenter vous informer pour la Validation des Acquis de l'Expérience?
http://www.vae.gouv.fr/

hind goubet
France
Arabic to French
+ ...
TOPIC STARTER
Merci infiniment Danièle, toute autre information est la bienvenue Dec 11, 2009

Merci infiniment Danièle, toute autre information est la bienvenue.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Existe t-il un test d'évaluation en arabe donnant lieu à un certificat ou diplôme reconnu par l'État

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search