Je fais concurrence à Florence...
Thread poster: co.libri

co.libri
France
Local time: 19:43
German to French
+ ...
Feb 9, 2004

pardon, Florence!;);)

Je suis toute bête devant mon ordi, car j'ai beau bidouiller mes "options", titiller mes "options de correction automatique", je ne trouve plus la case à décocher pour que XP cesse de me mettre des tirets de césure lorsque le mot est coupé en fin de ligne.
Je vous jure que je n'ai rien fait, il a décidé ça tout seul et moi, j'en veux pas!

Où se cache la case à décocher? Merci d'avance de me soutenir dans cette épreuve!

La douée du lundi

Direct link Reply with quote

Geneviève von Levetzow  Identity Verified
Member (2002)
French to German
+ ...
Voilà... Feb 9, 2004

Hélène,

Je te le dis en allemand, je n'ai pas le temps de chercher les traductions exactes :

Word> nouveau document >Extras > Sprache> Silbentrennung> Automatische Silbentrennung DEAKTIVIEREN

Geneviève

co.libri
France
German to French
+ ...
TOPIC STARTER
Geneviève, tu es un chef! Feb 9, 2004

Geneviève von Levetzow wrote:

Hélène,

Je te le dis en allemand, je n'ai pas le temps de chercher les traductions exactes :

Word> nouveau document >Extras > Sprache> Silbentrennung> Automatische Silbentrennung DEAKTIVIEREN

Geneviève

en français, outils, langue, coupure de mots.
Merci et bon travail

Hélène.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Je fais concurrence à Florence...

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
PDF Translation - the Easy Way
TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation.

TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation. It also puts your translations back into the PDF to make new PDFs. Quicker and more accurate than hand-editing PDF. Includes free use of Infix PDF Editor with your translated PDFs.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search