Off topic: Facebook vs Google : la guerre de Troie n'aura pas lieu ?
Thread poster: Adrien Esparron

Adrien Esparron
Local time: 07:12
Member (2007)
German to French
+ ...
Jul 8, 2011

http://www.20minutes.fr/article/755633/facebook-vs-google-guerre-quatre-actesaura

Rigoletto, non ?

Direct link Reply with quote

Catherine GUILLIAUMET  Identity Verified
Local time: 07:12
English to French
+ ...
Et dans la foulée, profil public obligatoire avant le 31 juillet ... Jul 8, 2011

... sinon, profil supprimé d'office.

Terminée la vie privée, privée et anonymisée !

En lien avec la création de Google+, bien sûr.

Voir :
http://www.clubic.com/internet/google/actualite-433396-google-profils-prives-reseau-social-google.html

Catherine

Bruno Magne  Identity Verified
Local time: 02:12
English to French
+ ...
Merci beaucoup pour le Jul 8, 2011

lien, Adrien.

Mais j'aurais préféré sans la terrible faute d'accord dans le premier paragraphe... à moins que la figure du « pluriel individuel » ne se soit fait son nid dans notre grammaire). Il y a des jours où je ne reconnais plus mes petits... Mais après tout, si Le Monde fait des fautes...

Amicalement

Bruno

PS: Pour Google, je peux comprendre à quoi ça sert (pour moi traducteur, il n'y pas de meilleur dictionnaire). Pour Facebook, par contre, j'ai du mal à saisir.... Et on serait déjà à 700 millions... J'aurais donc 699 999 999 amis/contacts, c'est ça ?

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Facebook vs Google : la guerre de Troie n'aura pas lieu ?

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search