Touches fn sur ordinateur portable
Thread poster: Gerard Fesselet

Gerard Fesselet
France
Local time: 17:59
English to French
+ ...
Apr 10, 2013

Bonjour, je travaille sur un ordinateur portable avec essentiellement SDL Tag Editor. J'ai

dû faire un changement que je n'arrive pas à identifier : écrire des lettres en utilisant

les touches FN fonctionnait très bien sur Tag Editor jusqu'à il y a quelques jours.

maintenant, dans ce programme, et dans ce programme seulement, les combinaisons de touches

utilisées ne résultent plus dans la lettre spéciale que j'attendais. Cela marche cependant

parfaitement dans les autres programmes, comme Word ou WordPad. Si quelqu'un a une idée de

l'erreur que j'ai pu commettre, je lui serais très reconnaissant...
Merci d'avance, bien cordialement, Gérard

Direct link Reply with quote

J-Gabriel  Identity Verified
Canada
English to French
+ ...
Tout d'abord Apr 29, 2013

Vous avez songé à redémarrer tout le binse? J'ai le même problème régulièrement et ça règle habituellement tout

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Touches fn sur ordinateur portable

Advanced search

BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search