Terminologie FR >RU ou FR >UKR concernant le sujet FTTH
Thread poster: Andriy Bublikov

Andriy Bublikov  Identity Verified
Ukraine
Local time: 05:54
Member (2009)
French to Russian
+ ...

Moderator of this forum
Jan 26

Chers collègues,

Je vous serais reconnaissant de vos suggestions.

J’ai besoin de la terminologie FR >RU ou FR >UKR concernant le sujet FTTH.

Description du problème :
J’ai besoin de créer une mémoire de traduction (.tmx). Dans ce but il me faut des textes identiques ou des traductions afin que je puisse aligner ces textes dans le but de créer une mémoire de traduction.

J’ai réussi à trouver les textes susmentionnés mais en anglais et en russe seulement.
Sur Internet il y beaucoup de sites concernant le sujet. Ces sites sont en français en anglais en russe.

Donc je vous serais reconnaissant de me suggérer des liens dans la direction EN > FR ou vice versa concernant le sujet.
La meilleure solution saurait que les textes soient traduits de l’anglais en français et en russe.

Je vous en remercie par avance et vous souhaite bonne journée.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Terminologie FR >RU ou FR >UKR concernant le sujet FTTH

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search