TAO et conversion
Thread poster: Bilore

Bilore  Identity Verified
France
Local time: 17:51
English to French
+ ...
Sep 13, 2005

J'ai eu sous la main un document qui expliquait comment il était possible de récupérer une TM créée avec un outil de TAO dans un autre outil de TAO (ex de DJV vers Trados)....mais voilà, j'ai bien rangé ça sur mon PC et impossible de le retrouver! Il me semble que c'était au format pdf et en anglais. Est-ce que cela dit quelque chose à quelqu'un qui pourrait me dire où retrouver ce document?

Merci

Direct link Reply with quote

remyrosf
English to French
TMX Sep 13, 2005

En principe TMX est le format standard d'échange.

Cordialement,

Rémy

Christine Biloré wrote:

J'ai eu sous la main un document qui expliquait comment il était possible de récupérer une TM créée avec un outil de TAO dans un autre outil de TAO (ex de DJV vers Trados)....mais voilà, j'ai bien rangé ça sur mon PC et impossible de le retrouver! Il me semble que c'était au format pdf et en anglais. Est-ce que cela dit quelque chose à quelqu'un qui pourrait me dire où retrouver ce document?

Merci

Michael Hesselnberg  Identity Verified
French to German
+ ...
Ici, tu trouves tout Sep 13, 2005

http://necco.ca/dv/dv_trados.htm

HTH

michael

Bilore  Identity Verified
France
English to French
+ ...
TOPIC STARTER
Merci! Sep 13, 2005

Merci Michael,

Je vais déjà regarder ce lien...à défaut de retrouver ce que j'ai en tête, ça fera sûrement l'affaire.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

TAO et conversion

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search