Off topic: Insectes en latin et français
Thread poster: Odette Grille

Odette Grille  Identity Verified
Canada
Local time: 01:19
English to French
+ ...
Jan 14, 2008

Si vous cherchez un site qui vous donne les noms en latin des insectes, n'hésitez pas à vous rendre sur celui de mon cher fils, Jules (Jools pour les anglophones et Jewel pour moi).

Il n'y a pas encore beaucoup de photos, mais le site s'étoffe petit à petit.
http://microcosmons.blogspot.com/

Ça fait du bien et ça peut servir.

Enjoy !

Ode

Direct link Reply with quote

Aline Canino  Identity Verified
France
Local time: 07:19
Member (2007)
Chinese to French
+ ...
L'utile et l'agréable... Jan 14, 2008

Les photos sont superbes et ça peut servir, il n'y pas tant de sites que ça consacrés à ces petites bêtes. J'ai eu affaire à un mystérieux insecte lors d'une traduction et j'ai cherché un moment avant de trouver une réponse!
Bravo à Jules.

Odette Grille  Identity Verified
Canada
Local time: 01:19
English to French
+ ...
TOPIC STARTER
Merci pour lui Jan 15, 2008

Aline Canino wrote:

Les photos sont superbes et ça peut servir, il n'y pas tant de sites que ça consacrés à ces petites bêtes. J'ai eu affaire à un mystérieux insecte lors d'une traduction et j'ai cherché un moment avant de trouver une réponse!
Bravo à Jules.

Contente. Merci Aline
O

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Insectes en latin et français

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search