SDL Trados 2007, Falsche Sprachen Eingabe bei der Installation
Thread poster: Ahmet Salman

Ahmet Salman  Identity Verified
Germany
Local time: 23:32
German to Turkish
+ ...
Aug 4, 2009

Hallo,

ich habe bei der Installtion von SDL Trados 2007 ein falsches SPrachenpaar eingegeben. Ich arbeite mit Deutsch und Türkisch, eingegeben habe ich Deutsch und Englisch. Beim Versuch eine neue Translation Memory anzulegen erscheint nun nur dasjenige Sprachenpaar, was ich bei der Installation fälschlicherweise eingegeben habe. Kennt jemand eine intelligente Lösung für mein Problem ohne dass ich das Program wieder deinstallieren muss um es anschließend mit den richtigen Angaben wieder zu installieren?

Freundliche Grüße

A. Salman


Direct link Reply with quote
 

Jerzy Czopik  Identity Verified
Germany
Local time: 23:32
Member (2003)
Polish to German
+ ...
Ohne Deinstallation wird es leider nicht gehen Aug 4, 2009

Also bitte über Systemsteuerung - Software deinstallieren und einfach gleich neu installieren. Bei der Installation ist es ratsam, die Sprachen zu wählen, die einem auch entfernt nützlich vorkommen, denn nach Wahl von 5 Sprachen ist Schluss und eine Änderung ist nur über Deinstallation/Installation möglich.

Direct link Reply with quote
 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


SDL Trados 2007, Falsche Sprachen Eingabe bei der Installation

Advanced search






SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »



Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search