Suchen/ersetzen grau hinterlegt in SDLX 2006, Build 6010
Thread poster: Geneviève von Levetzow

Geneviève von Levetzow  Identity Verified
Local time: 03:39
Member (2002)
French to German
+ ...
Apr 23, 2010

Guten Morgen,

der Händler um die Ecke hat versucht, verschiedene Grafikkarten einzubauen (funktioniert immer noch nicht, ist aber eine andere Geschichte). Mein BS ist Windows XP, Service Pack 3.

Nach dem ersten Versuch funktionierte die Suchen/Ersetzen-Funktion in SDLX nicht mehr. Ich habe das Programm sauber deinstalliert, neu installiert, dann ging es wieder.
Ist aber natürlich wieder eine Menge Arbeit, bis ich alle meine Einstellungen so habe, wie es ich will und meine SQL-Datenbanken wieder einbinde.

Heute Morgen wieder das gleiche Spiel, ich möchte ungerne die ganze De-, Neu-Installation-Prozedur wiederholen und es nach dem Einbau einer anderen Graka wiederholen.

Ich bin für jeden Tip dankbar!

Viele Grüße

Geneviève

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Suchen/ersetzen grau hinterlegt in SDLX 2006, Build 6010

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search