In Multiterm Version 6.2.0.287 Suchfunktion verschwunden
Thread poster: sadovod
sadovod
Local time: 11:26
Russian to German
+ ...
Dec 2, 2010

Hilfe!!!!!

Ich weiß, ich zähle zu den Urgesteinen, dass ich noch mit einer solch alten Version von Multiterm arbeite. Seit heute habe ich ein dringendes Problem: Die Menüleiste "Suchen" ist aus der Programmmaske verschwunden. Alle anderen Funktionen sind zugängig, nur Suchen in einer Datenbank geht nicht mehr. Wer kann mir einen Rat geben? Möglicherweise habe ich versehentlich eine Funktion deaktiviert? Aber ich kann nichts feststellen. Kann es evtl. daran liegen, dass ich heute ein neues Java-Script-Update installiert habe?

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

In Multiterm Version 6.2.0.287 Suchfunktion verschwunden

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search