Diplom auf Englisch, Anlage auf Russisch
Thread poster: volodate

volodate
Local time: 21:07
German to Russian
+ ...
Mar 26, 2011

Eine Frage: Ein Kunde braucht eine beglaubigte Übersetzung von seinem Diplom. Es gibt allerdings ein Problem: Die Titelseite des Diploms mit allen Angaben von der Uni und anderen Informationen ist auf Usbekisch und Englisch verfasst, die Anlage mit allen Noten nur auf Russisch! Ich bin nur für deutsche und russische Sprachen beeidigt und kann daher nur die Anlage übersetzen. Die Anlage ist aber ohne das Diplom ungültig. Kann ich jetzt die Anlage übersetzen und abstempeln und mit der Titelseite des Diplom (ohne sie zu übersetzen) zusammenheften? Muss ich da auch irgendeine Bemerkung dazuschreiben? Wäre dankbar für jede Info!

Direct link Reply with quote

Multitran
Argentina
Local time: 17:07
English to Spanish
+ ...
Du musst erst fragen. Mar 27, 2011

Ich glaube du musst ihn erst fragen, was er möchte, was er braucht...

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Diplom auf Englisch, Anlage auf Russisch

Advanced search

SDL Trados Studio 2017 for €415/$495 with free eLearning
Get the cheapest prices for SDL Trados Studio 2017 on ProZ.com

Join this translator’s group buy brought to you by ProZ.com and buy SDL Trados Studio 2017 Freelance for only €415 / $495 / £325 / ¥60,000 For this month only – receive SDL Trados Studio 2017 - Getting Started eLearning for FREE.

More info »
SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search